Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#1951Protahování a odmítání reklamace pračky se sušičkou - nejde v ní prát, spálené sušení

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2014, před 10 lety

Nicole Blankenship

Znění stížnosti

Dobrý den,

koncem ledna 2012 koupila maminka pračku se sušičkou na webových stránkách kasa.cz. Pračku nám dovezli, avšak byly odřené dveře - že by poslední kus? První reklamce byla tedy jejich výměna. Pračka pak ale nebyla ani zapojena - čili tam jen stála, nebyla vůbec používána, jelikož v daném bytě nebyla vyřešená přípojka, následně proběhlo ve stejný rok stěhování - pračka byla řádně zabalena a dosud nikdy neodaretována, čili šrouby pro zajištění bezpečnosti byly stále na svém místě.
Pračka v druhém bytě byla zapojena správně a vyrovnána vodováhou na podzim roku 2012 cca koncem října.
Tehdy fungovala dobře, prala a sušila bez problémů.
Následně však koncem února 2013 se začala drolit manžeta, a nešlo to nijak z bubnu pračky dostat, ani opakovaným praním a mácháním na prázdno. Pak byla vyměněna vana pračky včetně manžety.
Technik však pračku nezkontrolovat - znamená, že nevyzkoušel zda správně pere, ačkoliv to napsal od protokolu. To jsem samozřejmě zjistila až pozdě, když už jsem nemohla jeho popis protokolu vyvrátit.

Pračku jsem pak asi měsíc nebo dva nepoužívala. Měla jsem téměř vše vyprané z doby, než manžeta začala dělat problémy. Prala jsem pak až v létě, ovšem to jen jednou, vícekrát to ani nešlo, spustila jsem pračku a ta skákala jak nikdy, přitom je stále na stejném místě. Navíc se ten stejný den začalo kouřit ze sušičky.
Pračka je de fakto nová, ale už je to x měsíců co se nedá používat, čistého času je používána maximálně půl roku.

Tímto u mě tato pračka skončila na dobro a započala jsem jí reklamovat. Jen proto, že jsem odmítla provádět reklamaci telefonicky, nemám stále reklamaci vyřízenou.
Této značce již nevěříme a jsme přesvědčeny, že máme nárok na vrácení peněz, pokud došlo ke třem závadám.

Prosím o radu co mám dělat - záměrně mají dost času na reklamaci, i když jsem jim psala již na podzim, a zcela první email jim odešle začátkem srpna. Vědí totiž, že koncem ledna uplyne zákonná záruční lhůta, máme tedy nárok na vrácení peněz?

Stále si mě přehazují jako horký brambor - Indesit (ariston) to přehodil na kasu, a kasa zase na servis.
V záručních podmínkách je psáno, že se práva ze záruky uplatňují buď u prodávajícího nebo autoriz. servisu. Čili předpokládám, že je možné obojí.
Nemám zájem o další opravy, chci vrátit peníze. To je jediný můj požadavek.
Já to odmítám telefonicky řešit s Indesitem a následně Perfect servisem - navíc je to linka placená, jak to Indesit pouze a jen požaduje, je to pro mě jako pro spotřebitele nevýhodné, chci mít vše prostě písemně a jistě na to mám i právo.
Na toto opravdu nemám nervy. Nemám v čem prát, musím si prádlo posílat k sestře do Prahy, jsou věci, které řeším zásadně v rodině, a ne přes známé a kamarády.
Nyní mi přijede maminka na měsíc a nemáme ani pračku, jak k tomu maminka přijde? Jsou to její peníze, a chceme je zpět prostě.
Pračku technik po poslední opravě nevyzkoušel a na tom trvám. Čili jsem neměla ani tušení, že s ní něco je. A to byla jeho povinnost.

Velmi děkuji za jakoukoliv radu a pomoc.


Produkt

Ariston Hotpoint Pračka se sušičkou - AQM8D 29 U (EU) / B, výrobní číslo 112 066 730 80623100000


Požadované řešení

Několikrát jsem požadovala vrácení peněz zpět - v dopise, emailama, z důvodu neustálých závad a nefunkčnosti pračky.
Firma nemíní řešit reklamaci písemně, nutí mě ať vše řeším přes servis opravy praček.
Nechápu proč, když chci vrátit špatný produkt a peníze zpět. Žádný servis nemíním již řešit, nechci nic opravovat.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému