Společnost


Malý Marek

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2000Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2014, před 10 lety

Dana Štemonová

Znění stížnosti

V srpnu 2013 jsme byli s touto CA v Itálii. Poslední den pobytu jsme zjistili, že delegátka CA od nás vybrala neoprávněně pobytovou taxu. Protože to delegátka odmítla řešit na místě, hned po příjezdu domů jsme napsali reklamaci a žádali o vrácení peněz za neoprávněně vybranou pobytovou taxu.
24.9.2013 mi byl poslán email a následný den i dopis s vyjádřením CA k reklamaci i s nabídkou kompenzace.
S kompenzací jsme souhlasili, ale do dnešního dne jsme peníze zpět nedostali.
Několikrát jsem urgovala telefonicky, vždy mi bylo řečeno, že peníze "teď" posílají. Poslední telefonická urgence byla 23.1.2014. Paní delegátka mi oznámila, že je zítra budu mít. Nemám.


Produkt

„Netradiční dovolená 2013“ – oblast Lago di Garda, v termínu: 3. 8. – 9. 8. 2013.


Požadované řešení

Požaduji nazpět částku 2552,50 Kč, kterou CA slíbila, že vrátí a písemnou omluvu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému