Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:94
Stále v řešení:27
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#20019Poplatek za službu, kterou nevyužívám

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2017, před rokem

Petr Kovář

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 26.9., 13.10., 10.11., 17. 11., 19.11 a 12. 12. mi přišla SMS s tímto zněním: "Za pripojeni k internetu Vam bude uctovano 29kc/24h.
Pro chytre telefony je vyhodnejsi tarif Internet v mobilu. Vice zdarma na http://mo2.cz/ivm 02." Veškerá mobilní data mám na svém telefonu vypnuta a na internet se připojuji pouze přes wi-fi.


Produkt

Internet v mobilu


Požadované řešení

Zjištění, proč mi byl tento poplatek účtován.
Vrácení peněz (29*6 kč).


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 09:21, před rokem

Spotřebiteli v tomto případě doporučujeme uplatnit reklamaci vyúčtování, a to nejlépe písemně, případně jinou formou, která zachytí obsah reklamace pro pozdější reprodukci. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.

Operátor je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Reakce společnosti

Publikováno
14.12.2017 13:50, před rokem

Hezký den,
k naúčtování poplatku za jednorázové připojení k internetu dochází na základě impulzu odeslaného z telefonu, ve chvíli, kdy využíváte WIFI může k připojení přes mobilní data dojít tehdy, kdy vám WIFI byť na 1s vypadne.

Také jsem si všimla, že kolega, se kterým jste již vzniklou situaci řešil, pro vás zajistil úplnou blokaci dat přímo na SIM.

Je mi líto, ale pokud by k připojení nedošlo, nebyly by ani účtované poplatky.

Děkuji za pochopení.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2018 08:08, před 11 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Petr Kovář

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.1.2018 08:34, před 11 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Společnost O2 mi reklamaci neuznala a navíc mi zablokovala i služby, u kterých jsem o to ani nežádal. V některých podobných případech ale reklamaci uzná a peníze zákazníkovi vrátí viz https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/15742/poplatek-za-sluzbu-kterou-nevyuzivam
Do budoucna budu proto využívat služeb O2 stále méně a méně až je na konec přestanu využívat zcela a budu spokojený, protože mi nikdo nebude neoprávněně strhávat peníze za službu, kterou jsem nepoužíval.