Společnost


Actanola s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#20106Neoprávněně naúčtovný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2017, před 4 lety

Eva Matěchová

Znění stížnosti

Dnes (15.12.)jsme si v Bufetu,cz zakoupili oběd, ke kterému jsme si objednali malé pivo. Na účtence bylo uvedeno, že 0,3 l je za 22 Kč (nehorázná suma za malé pivo) Pivo bylo natočeno do kelímku o obsahu 0,25 l. Na naše upozornění, že je pivo natočeno do menšího kelímku než je na účtence uvedeno, nám bylo řečeno, že to tak není. Manžel si kelímek nechal vedle v kavárně změřit a výsledek šel ukázat oběma dámám v Bufetu. Ani v tomto případě neuznaly, že pivo bylo natočeno do jiného kelímku než je uvedeno na účtence. Jenom nám bylo řečeno, že kdyby věděly, že je to pivo pro ženu vzaly by větší kelímek. Nechápu!!!!


Produkt

každý kdo si objedná malé pivo, natočí mu pivo do kelímku 0,25 l a nikoli do kelímku o obsahu 0,3, jak je uvedeno na účtence. Zároveň chování obou dam není na dobré úrovni.


Požadované řešení

Prozkoumat zda nedochází k okrádání spotřebitele.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2018 17:23, před 4 lety

Podnikatel je povinen zajistit, aby popis nabízených produktů odpovídal skutečnosti. Jestliže tomu tak není, může se dopouštět klamavé obchodní praktiky dle § 5 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. V případě rychlých občerstvení jsou příslušným orgánem dozoru krajské hygienické stanice. Jejich seznam s kontaktními údaji lze nalézt zde: http://www.szu.cz/knihovna/hygienicke-stanice-a-zdravotni-ustavy.

Reakce společnosti

Publikováno
17.1.2018 10:47, před 4 lety

Vážená paní Matěchová,
děkujeme za Váš podnět a chtěl bych zdůraznit, že pro naší společnost je tento podnět důležitý i přesto, že je negativní.
Předem bych se Vám chtěl, za naší společnost omluvit za chování naší obsluhy, toto se stát určitě nemělo.

Rád bych zdůraznil, že kelímky o obsahu 0,25l naše společnost nepoužívá.
Jako jednatel společnosti jsem nechal prověřit výskyt kelímků 0,25l na provozovně v Teplicích a následně na všech našich dalších provozovnách a dostal jsem informaci, že na ŽÁDNÉ provozovně se momentálně plastové kelímky o objemu 0,25l nenachází. Jak to bylo dne 15.12.2017 bohužel již nezjistím.
Doufám, že alespoň oběd, který jste si u nás zakoupila, vám chutnal a i s cenou oběda jste byla spokojená.
Co se týče vaší připomínky na cenu "malého" piva, tak bych rád zdůraznil, že tato cena je nejnižší co se týče našeho prodeje alkoholických i nealkoholických nápojů vyjma perlivé a neperlivé vody.
Naše společnost se zaměřuje na prodej kvalitních hotových jídel a pivo bereme opravdu jako okrajový sortiment, u kterého se snažíme cenou odradit zákazníky "pivaře" a nabídnout našim zákazníkům jako nápoj k jídlu, což byl i váš případ. Věřte, že prodeje piva na našich provozovnách jsou velmi malé.
V jednom Nákupním centru, kde máme také náš provoz BUFET.CZ s touto problematikou bojujeme, když naše konkurence prodává pivo velmi levně a stalo se, že se naučili chodit k tomuto podnikateli pánové na 3,4 a někteří i 8 piv, protože ho údajně má "pan podnikatel" levnější než v hospodě.
Myslím, že by se vám nelíbilo, kdybyste si přišla na oběd s dětmi a vedle u stolu by seděla parta "pivařů".

Na závěr prosím přijměte od nás jako omluvu jeden oběd ZDARMA.
Stačí když zavoláte paní provozní Daně Tuláčkové (773632132) a ona vám zajistí vydání zmiňovaného jídla.

S díky,
Michal Motejl
jednatel společnosti


Eva Matěchová

Uzavření stížnosti

Publikováno
31.1.2018 21:21, před 4 lety

Hodnocení:

Komentář: Z vyjádření pana majitele vyplynulo, že šlo o peníze. Ale nám šlo hlavně o hulvátské chování obou dam za pultíkem a o podměrečné pivo. Děkuji za vyřízení stížnosti. Paní Tuláčkovou určitě oslovíme.