Společnost


Aisha, s.r.o.,

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#20107Nedodané zboží, nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

27 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2017, před měsícem

Markéta Strieglová

Znění stížnosti

Dne 3.12. jsem na eshopu medvidkovehracky.cz objednala zboží (2 hračky), které dle popisu měly být skladem. Rozhodla jsem se pro platbu kartou, aby zboží bylo co nejdříve odesláno. Jedná se o objednávku číslo 7143608. 7.12. mi přišel email, že má objednávka je už 'v rukách našich šikovných skladníků' a že je pouze jedna hračka, druhá není skladem a mám si vybrat jinou věc či poslat číslo účtu, na které mi vrátí peníze zpět za nedodanou věc. Na konci emailu bylo uvedeno, že ta hračka skladem už je na cestě ke mně. Protože jsem si nevybrala nic jiného, poslala jsem emailem číslo účtu. Do dnešního dne, 15.12. mi nepříšel balík a ani mi nebyly vráceny peníze za druhou hračku. Firmu jsem několikrát kontaktovala emailem, volala na telefonní čísla uvedena na webových stránkách (jedná se o slovenskou firmu, což jsem zjistila bohužel pozdě) - tam mi to několikrát tiply, na infolinku se člověk nemůže dovolat, hlásí to, že mám vyčkat, až bude volný operátor. Rovněž jsem firmu kontaktovala na Facebooku a rovněž bez odezvy (to bylo v pracovní době, kterou mají uvedenou na FB). Až bohužel po této zkušenosti jsem si v googlu vyhledala recenze na tuto společnost a dost lidí má velmi podobnou zkušenost s nima jako já. Loni jsem ale u nich již nakupovala - vše proběhlo bez komplikací, rychle dodané zboží, bez vad atd. Dnes jsem již emailem napsala, že za toto jednání ruším objednávku a požaduji vrácení peněz na účet.


Požadované řešení

Stornování objednávky a vrácení peněz na účet (v co nejkratší době)


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2017 06:30, před měsícem

V případě zrušení již zaplacené objednávky zboží na základě dohody smluvních stran se uplatní obecná úprava odstoupení od smlouvy dle § 2001 a následující. Platí, že smlouva se ruší od počátku a strany zrušené smlouvy si mají vrátit, co si navzájem plnily dle pravidel o vydání bezdůvodného obohacení (§ 2993).

Vrácení peněz by se mělo provést bez zbytečného odkladu. Nestanovil-li si prodejce lhůtu k převedení peněz zpět na účet spotřebitele, je nutné podnikatele k vrácení peněz vyzvat a určit mu přiměřenou lhůtu, do kdy má plnění vrátit. Nedodrží-li jej, bude mít vedle práva na vrácení kupní ceny i právo na zákonný úrok z prodlení, který činí 8,05% z dlužné částky za rok.

Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně získané hodnoty je třeba adresovat prodejci, doporučujeme v písemné podobě zaslat doporučeně s dodejkou, lze tak učinit i emailem.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovensku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2018 15:33, před 6 dny

Na žádost spotřebitelky na ni přeřazujeme stížnost, aby mohla doplnit své vyjádření, případně stížnost uzavřít.


Markéta Strieglová

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.1.2018 17:33, před 6 dny

Hodnocení:

Komentář: Moje stížnost se částečně vyřešila přes urgence (hlavně na facebooku) již 21.12. - dorazila jedna hračka a bylo to tedy tip top, přesně v den narozenin. Peníze na účet ale stále nepřišly, komunikace přes emaily nulová, pouze zprávy na facebooku. V podstatě stejné scénáře jako v recenzích např. na googlu (sliby, že to předají vedoucí, že peníze pošlou atd.). Před týdnem jsem jim ale oznámila, že věc podstoupím Evropskému spotřebitelskému centru a také Slovenské obchodní inspekci. Druhý den mi přišel omluvný email a včera, 11.1. i peníze na účet. Moc Vám děkuji za pomoc.