Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#20128Neoprávněné stržení peněz,bez vědomí klienta

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2017, před 6 lety

Martina Heřmánková

Znění stížnosti

17.12.2017

Dobrý den

Přidávám se k ostatním,kterým jako mně byla na seznamce be2 neoprávněně stržena za prémiové členství na 3 měsíce nehorázná částka. 15.12.2017 jsem zaslala žádost na ukončení členství,zaslala jméno,mejl a podpis jak požadovali a ještě se mi nikdo ani neozval s informací o zrušení členství.Takže sem dnes znovu poslala žádost o ukončení členství na be2 a požaduji vrácení částky 2097,-Kč .Neslučuje se to se zákonem,neoprávněně mi strhli peníze-bez mého vědomí vnikli na můj účet.10.12.2017 psala,že již nechci prodloužit své členství a stejně mi 15.12.2017 bylo strženo za prémiové členství.Be2 nenavštěvuji,je to tam úplně k ničemu,JE TAM JEN PÁR LIDÍ,KTEŘÍ VĚTŠINOU ANI NEMAJÍ SVOU VLASTNÍ FOTKU a ještě mám za to zaplatit???Je to podvodné jednání,to upozornění s prodlouženim členství v hodnotě 2097,-Kč na 3 měsíce je nečitelné,světlé a lehce přehlédnutelné.


Děkuji moc

Heřmánková Martina


Požadované řešení

Vrácení částky 2097,-Kč a okamžité zrušení mého prémiového členství na be2


Děkuji Heřmánková Martina


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému