Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chtěla bych si postěžovat na velmi nehorázné jednání společnosti Comfort energy s.r.o. 15. října 2013 navštívila naši tetu zástupkyně této společnosti a "mezi dveřmi" s ní uzavřela smlouvu na plyn i na elektřinu. Podotýkám, že teta má demenci typu Alzheimera, takže si toto následně ani nepamatovala, a my jsme se to dozvěděli až z došlého dopisu. Naštěstí to bylo pár dní před stanovenou lhůtou 1 měsíc, kdy lze odstoupit od takto uzavřené smlouvy. Dodnes tetě nepřišlo vyjádření, i když dopis byl odeslán 12. listopadu. Minulý týden ale tetě volali (u tohoto telefonátu byl i tetin bratr - svědek, který to v případě pochybnosti může dosvědčit), že jí nabízejí jako novému zákazníkovi bonus 750,-kč, pokud řekne ano. Ona řekla. Pak jí přišel dopis, ve kterém bylo "zpětvzetí výpovědi smlouvy" a nové "plné moci" k podpisu. No, já jsem div nevyletěla z kůže a okamžitě jsme psali nové potvrzení odstoupení od smlouvy. Myslím si, že takto by společnost lákat zákazníky neměla, zvlášť když jsme je upozorňovali, že o žádné "podomní prodejce" zájem nemáme. Tak to zkusili telefonicky - tohle jsme ale opravdu nečekali a jsme znechuceni celá rodina.
Smlouva o sdružených službách dodávky elektřiny a zemního plynu
Ze strany společnosti bychom požadovali prosté ukončení smlouvy, tak jak požadujeme a písemně(a aby už prostě nezkoušeli různými "fígly" znovu s tetou uzavřít jakoukoli novou smlouvu).
Co se týče Vaší redakce, tak bych očekávala takové řešení - upozornění na nekalé praktiky této společnosti, a možná i jiných, ostatní.
|
Tweet |