Společnost


Jadako s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#20247Poslané jiné zboží než objednané - barva+velikost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2017, před 6 lety

Dagmar Minářová

Znění stížnosti

Poštou mi přišlo objednané ložní prádlo a prostěradlo - odlišná barva i rozměr !!! na své náklady jsem balík poslala zpět, JADAKO nijak nereagovalo (k čemu tedy uvádím e-mail a tel.číslo ?!?) , a za měsíc mi (opět bez upozornění) poslali původně objednané zboží , bez omluvy , bez náhrady za zaplacený balík . S takovým přístupem se neslučuji a již nikdy si od vás nic neobjednám .
Minářová Dagmar


Požadované řešení

Reakci JADAKA si představuji : omluvu za jimi způsobenou chybu a náhradu za poštovné (100,-) na můj účet .
Minářová Dagmar


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému