Společnost


Beko Česko s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20260Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2017, před 3 lety

Jitka Kučerová

Znění stížnosti

Dobrý den.
Zakoupila jsem přes www.mall.cz dne 5.12.2016 kombinovanou chladničku Beko CSA24022.

Reklamovala jsem dne 17.9.2017 prostřednictvím webového formuláře na https://www.bekocr.cz/objednavka-opravy-spotrebice spodní prasklé dveře (od mrazničky). Uplatnila jsem požadavek na záruční opravu.

18.10.2017 jsem telefonovala na zákaznickou linku společnosti Beko, abych se zeptala, proč nereagují. Po telefonické dohodě jsem údaje (faktura, dodací list, výrobní číslo, fotku...) zaslala do e-mailu již konkrétní osobě, která začala komunikovat, a druhý den se již ozval servisní technik, že na základě fotografie objedná díl a rovnou to vymění a domluví se na termínu návštěvy.

Nicméně se další měsíc nic nedělo, tak jsem 15.11.2017 opět zaslala dotaz e-mailem, kdy to budou řešit. Paní napsala, že neví, zda má servisní středisko už díl.
18.12.2017 jsem opět psala e-mail, že dosud nemáme od technika odezvu. Nikdo nereagoval.

Skutečně nevím, jak si mohou dovolit reklamaci tak dlouho natahovat.
Prosím o radu, jak postupovat, děkuji.
Kučerová


Produkt

chladnička Beko CSA24022, SN 1629192709


Požadované řešení

Požaduji bez dalšího zdržování dokončit reklamaci a opravit/vyměnit spodní dveře.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2017 11:30, před 3 lety

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, nikoli osoba, která byla k opravě určena (např. servisní středisko). Se svými nároky je proto nutné obracet se na prodávajícího, se kterým byla uzavřena kupní smlouva.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.

Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy. Pokud tak neučiní, dopouští se správního deliktu, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2018 22:24, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.