Společnost


HERVIS Sport a móda, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#20586Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2018, před rokem

Dana Zikmundová

Znění stížnosti

Dobrý den:
Není to stížnost,ale prosba.Prosím Vás zakoupila jsem holčičí brusličky v Plzni v Olymii v loni 8.1.velikost 31-35, značka Fila. Na pravém noži se udělala prasklina. Mohu ji reklamovat.
Děkuji za kladnou odpověď.
S pozdravem Dana Zikmundová


Požadované řešení

Oprava nože - výměna


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2018 08:14, před rokem

Zakoupí-li spotřebitel zboží a v zákonné 24měsíční době se na něm objeví vada, jejíž vznik spotřebitel sám nezavinil, může věc reklamovat. Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace) musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis) a jednak požadovaný způsob vyřízení reklamace (právo).

Vadné zboží je nutné prodávajícímu (servisu) předat za účelem posouzení i odstranění vady vždy, není-li stanoven nebo dohodnut postup jiný. Spotřebitel má však právo na uhrazení nákladů, které mu vznikly v souvislosti s oprávněnou reklamací.

Zakoupení věci je spotřebitel povinen prokázat, nejlépe předložením kupního dokladu. Jestliže kupní doklad spotřebitel již nemá, musí vznik kupní smlouvy prokázat jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Reakce společnosti

Publikováno
8.1.2018 09:30, před rokem

Dobrý den,
reklamovat zboží samozřejmě můžete na kterékoliv pobočce Hervisu. Bohužel v Plzni naše prodejna již není Samozřejmě je možné vadné zboží poslat na centrálu. Se zbožím je nutné poslat doklad o nákupu, krátký popis vady a Vaše kontaktní údaje.

Adresa pro doručení je:
Hervis Sport a móda
odd. Marketingu
Nákupní 389/2
Praha 10
102 00

S pozdravem,
Petr Křivohlavý

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2018 23:14, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Dana Zikmundová

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.2.2018 18:27, před rokem

Byla jsem vyrozuměna, abych poslala i druhou bruslí,že mi budou vráceny peníze.Jsem na dovolené,až se vrátím,tak se podívám, jestli se již stalo. S pozdravem Dana Zikmundová

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2018 18:06, před rokem

Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2018 21:38, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.