Společnost


BAŤA, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#2060Neuznaná reklamace - zlomený podpatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2014, před 8 lety

Martina Kličková

Znění stížnosti

V prodejně v OC NISA Liberec mi paní vrátila boty s neuzanou reklamací. Jednalo se o zateplené zimní boty s podpadkem za 1200 Kč a zlomilo se mi pero v podpadku v jedné botě. Boty jsem NENOSILA intezivně. Nosila jsem se max. 4x do měsíce (na jednání) v zimních měsících (cca 4 měsíce). V práci a do auta na řízení se navíc přezouvám.
Boty mi byly vráceny s tím, že pero se zlomilo intenzivním nošením ....
Nakonec jsem boty dala k jinému ševci, který mi je za 200 bez problémů opravil.


Produkt

Dámská obuv zimní lepená Artikl 7916884


Požadované řešení

Od bot za 1200 jsem čekala, že mi chvíli vydrží. Když se už stala taková závada, čekala jsem, že mi boty v rámci reklamace opraví. Takhle mě to stálo dalších 200 - ale aspoň je nemusím vyhodit.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2014 21:45, před 8 lety

V případě, že není reklamace uznána, je prodejce povinný písemně odůvodnit takové zamítnutí dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Pokud s tímto odůvodněním kupující nesouhlasí, může si nechat zhotovit znalecký posudek. V případě, že bude ve prospěch kupujícího, může žádat jeho proplacení jako náklad spojený s reklamací.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2014 15:57, před 7 lety

Společnost BAŤA, akciová společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.