Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28.12.2017 jsem se zaregistroval na stránkách be2 S. a. r. l. a odsouhlasil prémiové členství na 1 měsíc za 149,- ale přehlédl jsem automatické prodloužení smlouvy na 3 měsíce za poplatek 2247,-kč. Nelíbí se mi toto jednání a skrytý poplatek o kterém v původní nabídce nebyla zmínka. Dnes 8.1.2018 jsem napsal na zákaznický servis b2 s žádostí o odstoupení od smlouvy, přišla mi pouze automatická odpověď že na dotaz odpoví do 3 dnů. Nevím zda mám vyčkávat na potvrzení o vypovězení smlouvy a popřípadě jak dále postupovat, aby smlouva byla ukončena v řádném termínu.
Produkt Prémium členství na 1měsíc za 149,-
Prosím o pomoc a kontaktování zákaznického servisu be2.
Odstoupení od smlouvy ze dne 28.12.2017 a smazání mého profilu ze stránek be2. Nechci využívat žádných služeb této společnosti.
|
Tweet |