Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#20627Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2018, před 6 lety

Ivo Vejtruba

Znění stížnosti

Dne 28.12.2017 jsem se zaregistroval na stránkách be2 S. a. r. l. a odsouhlasil prémiové členství na 1 měsíc za 149,- ale přehlédl jsem automatické prodloužení smlouvy na 3 měsíce za poplatek 2247,-kč. Nelíbí se mi toto jednání a skrytý poplatek o kterém v původní nabídce nebyla zmínka. Dnes 8.1.2018 jsem napsal na zákaznický servis b2 s žádostí o odstoupení od smlouvy, přišla mi pouze automatická odpověď že na dotaz odpoví do 3 dnů. Nevím zda mám vyčkávat na potvrzení o vypovězení smlouvy a popřípadě jak dále postupovat, aby smlouva byla ukončena v řádném termínu.


Produkt

Produkt Prémium členství na 1měsíc za 149,-


Požadované řešení

Prosím o pomoc a kontaktování zákaznického servisu be2.
Odstoupení od smlouvy ze dne 28.12.2017 a smazání mého profilu ze stránek be2. Nechci využívat žádných služeb této společnosti.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému