Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:361
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#20741Nedodané zboží které bylo součástí nabídky E-Shopu OKAY

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2018, před 6 lety

Pavel Anýž

Znění stížnosti

Dne 8.1.2018 v 11.38 hod. jsem si objednal na stránkách OKAY Mobilní telefon Lenovo Moto E4 Plus Iron Gray + Powerbanka 10 000 mAh plus dárek držák mobilu do auta a powerbanka 2600 mAh. Foto screehshotu uvedeného zboží přikládám do přílohy. Toto foto jsem si pořídil z důvodu problému již jednou s uvedenou prodejnou OKAY. Téhož dne v 11.43 hod. byla má objednávka přijata pod číslem 9918101658 ve které bylo již víše uvedené zboží bez powerbanky 10 000 mAh. Na toto jsem ihned v cca 11.45 hod. volal zákaznickou linku OKAY, kde jsem celou záležitost uvedl pracovnici této linky. Ta okamžitě otevřela stránky uvedeného zboží, kde odsouhlasila co jsem si vybral a že tato powerbanka 10 000 mAh bude součástí objednaného mobilního telefonu. Dne 10.1.2018 ve 12.04 hod. mi přišel e-mail s tím, že zboží je připraveno na prodejně OKAY uvedené v objednávce. Prodejna OKAY cz. Bohosudovská 1603, 41501 Teplice, Trnovany. Téhož dne 10.1.2018 v 16.25 hod. jsem se dostavil se svou přítelkyní na uvedenou prodejnu OKAY, kde jsem prodavačce která stála u kasy sdělil, že zde mám objednané zboží a uvedl číslo objednávky. Ta za okamžik donesla mnou objednaný mobilní telefon, držák mobilu do auta a powerbanku 2600mAh. Na toto jsem jí sdělil, že u objednávky byla uvedena ještě jedna powerbanka a to 10 000 mAh. Na toto mi bylo uvedeno, že se občas stává že u objednaného zboží z e-shopu nedorazí vše a nebo také mohlo jít o nějakou chybu v e-shopu. Proto jsem se prodavačky s mou přítelkyní zeptal jak tuto věc a s kým mám řešit a popřípadě jak dále postupovat. Prodavačka mi odpověděla, že to máme řešit formou reklamace a nebo nepřevzetím objednaného zboží. S tímhle jsem samozřejmě nesouhlasil a zeptal se na koho a kam se mám pro případnou reklamaci obrátit. V tom okamžiku do celé události vstoupil pan prodavač, který pravděpodobně byl nadřízený prodavačky u kasy a tuto poslal pryč s tím, že naší záležitost vyřeší on sám. Hned na to nám bylo sděleno, že pokud se nám to nelíbí, tak nám objednané zboží nevydá a odešel s tímto za prosklený ochoz o pár metru dále kde si sedl a nejevil známky jakékoliv ochoty s námi komunikovat. Hned jsem zavolal na linku OKAY kde jsem již nikoho nezastihl a proto jsem se obrátil o radu na svého právního zástupce, který mi uvedl, že toto si prodavač nemůže dovolit a abych si objednané zboží převzal s tím, že se to bude celé řešit právní cestou. Proto jsem šel za již uvedeným prodavačem a požádal ho o vydání zboží a informoval ho o tom jak dále budu postupovat. Ten se začal chovat arogantně a povýšenecky s tím, že mobilní telefon otevře a přesvědčí se zda powerbanka 10 000 mAh není uvnitř. Na toto jsem mu razantně odpověděl, že jako zákazník si zboží překontroluji sám a že on mi nic rozbalovat nebude. To on odmítl a začal na mě zvyšovat hlas a řekl mi, že mi opětovně odmítá vydat zboží a že na to má právo. Do toho vstoupila má přítelkyně a sdělila,aby nám zboží vydal a že zde jsme naposledy. Prodavač prohodil ještě pár urážlivých nadávek a zboží předal prodavačce, která stála u kasy. Při placení u kasy ještě tento prodavač přišel a vyhrožoval nám, že pokud celou záležitost budeme chtít dále řešit tak to budou oni kdo to bude muset zaplatit. Ještě dále uvedl, že takoví zákazníci by neměly ani do prodejny chodit. Je mi líto toho, že v této výše uvedené prodejně pracují tací neslušný zaměstnanci, kteří očerňují dobrou pověst tohoto obchodu. Jsem neskonale zklamaný z toho jak muže někdo zaměstnávat v takovém známém obchodě pracovníky kteří se neumějí chovat k zákazníkům.


Produkt

Mobilní telefon Lenovo Moto E4 Plus + Powerbanka 10 000mAh


Požadované řešení

Dodání nabízeného zboží a vyřešení chování prodavače na prodejně


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému