Společnost


Shopen Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2078Reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

27 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2014, před 6 lety

Jolana Jadrníčková

Znění stížnosti

Již podruhé jsem u společnosti Shopen Group s.r.o. reklamovala školní batoh Bagmaster Delta, na tomto batohu povolují po třech měsících používání všechny švy.Při první reklamaci mi opravili největší trhlinu, po 30 dnech se nám batoh vrátil bez jakéhokoliv předešlého upozornění na adresu, kterou jsem vůbec u reklamace neuvedla. Na původní faktuře byl jen nápis rukou opraveno a razíkto. Batoh vydržel tři dny a začal se trhat u popruhů, na spojích mezi kapsami a povolovat dno batohu.Batoh jsem znovu poslala poštou na reklamaci s průvodním dopisem a žádostí o proplacení poštovného. Odpověď společnosti mě hodně překvapila:
dokládám níže.
Můžete mi prosím poradit jak mám dál postupovat. Přece když si koupím televizi a ta se mi pokazí taky mi nevrátí jen polovinu ceny se slovy už jste se na ni přece dívali.
Děkuji Jolana

přijali jsme od Vás batoh Bagmaster Delta 01 C k opětovné reklamaci. Informuji Vás tímto o vyhovění Vaší žádosti o vrácení částky za batoh + nákladů spojených se zasláním batohu.

Jelikož byl však batoh jistou dobu používán a vznikly na něm známky opotřebení, kupní cena batohu byla patřičně ponížená. Na Váš účet bude zaslána částka 553,- Kč. Vrácená částka za batoh činí 503,- Kč, což představuje 60% původní ceny batohu. Výše nákladů na dopravu byla vyčíslená na 50,- Kč, jelikož nebyl přiložen žádný doklad o přepravě.

V příloze Vám zasílám opravný doklad, kde je vše patřičně uvedeno. Částka je dnes odesílána na Váš účet, ze kterého jsme platbu za objednávku obdrželi. V dokumentu je pod uvedeným zbožím poznámka o vrácení částky na Váš účet.

Přeji Vám příjemný den.

--
S pozdravem
Marian Branny
+420 722 933 770
http://batohybrasny.cz
přijali jsme od Vás batoh Bagmaster Delta 01 C k opětovné reklamaci. Informuji Vás tímto o vyhovění Vaší žádosti o vrácení částky za batoh + nákladů spojených se zasláním batohu.

Jelikož byl však batoh jistou dobu používán a vznikly na něm známky opotřebení, kupní cena batohu byla patřičně ponížená. Na Váš účet bude zaslána částka 553,- Kč. Vrácená částka za batoh činí 503,- Kč, což představuje 60% původní ceny batohu. Výše nákladů na dopravu byla vyčíslená na 50,- Kč, jelikož nebyl přiložen žádný doklad o přepravě.

V příloze Vám zasílám opravný doklad, kde je vše patřičně uvedeno. Částka je dnes odesílána na Váš účet, ze kterého jsme platbu za objednávku obdrželi. V dokumentu je pod uvedeným zbožím poznámka o vrácení částky na Váš účet.

Přeji Vám příjemný den.

--
S pozdravem
Marian Branny
+420 722 933 770
http://batohybrasny.cz


Produkt

batoh Bagmaster Delta 01 C


Požadované řešení

žádala jsem písemně o vrácení peněz za tento batoh který je evidentně špatně ušitý


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2014 12:41, před 6 lety

V případě, že dojde k odstoupení od kupní smlouvy z důvodu neodstranitelnosti vady na výrobku, není prodejce oprávěn ponížit kupní cenu o tzv. amortizaci. V tomto případě doporučujeme žádat po prodejci dozaslání celé kupní ceny.

Reakce společnosti

Publikováno
28.2.2014 14:34, před 6 lety

Dobrý den paní Jadrníčková,
mrzí mne, že jste byla nespokojena s batohem Bagmaster, který jste u nás zakoupila. Batoh jsme od Vás převzali k reklamaci a na základě žádosti Vám byla 3.2.2014 navrácena plná částka za zakoupené zboží včetně proplacení Vašich nákladů na přepravu. Za neinformovanost kolegy, který s Vámi začal reklamaci vyřizovat, se omlouvám.

Přeji pěkný den.

S pozdravem
Roman Klein
Shopen Group s.r.o.


Jolana Jadrníčková

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.2.2014 21:26, před 6 lety

Hodnocení: