Společnost


ELEKTRA PV, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#20814Reklamace zboží u nikoho

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 55 minut

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2018, před 5 měsíci

Jiří Křen

Znění stížnosti

Dobrý den, od společnosti Elektra PV jsme zakoupili sušičku Candy, když se v záruční lhůtě porouchala zjistili jsme, že na prodejce je prohlášen konkurs, prodejce nereaguje, přihlásit pohledávku v insolvenčním řízení není možné, jelikož porucha nastala po uzavření přihlášek u správce, je možné uplatňovat záruku u zástupce výrobce v ČR?


Produkt

sušička candy GCS 9101A2T-S


Požadované řešení

oprava, popřípadě výměna


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2018 13:10, před 5 měsíci

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající a to i v případě, že pro vyřizování reklamací byla určena třetí osoba. Pouze za předpokladu, že by se tato třetí osoba sama zavázala k tomu, že bude ručit za vyřízení reklamace, bylo by možné se svými nároky obrátit i na tuto osobu. Odmítne-li třetí osoba přijmout zboží do reklamace, a zároveň na sebe nepřevzala odpovědnost za vyřízení reklamace, musí se spotřebitel obrátit na prodávajícího.

Na společnost ELEKTRA PV, s.r.o. byl podán insolvenční návrh ke dni 3.8.2016. Se zahájením insolvenčního řízení spojuje insolvenční zákon zejména účinek, že pohledávky a jiná práva týkající se majetkové podstaty nemohou být uplatněny žalobou, lze-li je uplatnit přihláškou.

Podrobnější informace o probíhajícím insolvenčním řízení nalezne spotřebitelka na webových stránkách: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=A4D356F3631F46F4BE0C161ACEC83689

Z důvodu podaného insolvenčního návrhu nemůže být stížnost řešena v rámci služby VašeStížnosti.cz.