Společnost


Vaše DEDRA, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#20975Opětovné nezaslání katalogu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2018, před 4 lety

Tereza Zaoralová

Znění stížnosti

Před Vánoci 2017 jsem splnila veškeré podmínky k tomu, aby mi byl zaslaný katalog zdarma. Nějaký super člověk, který má rozesílání na starosti, zapomněl k mé adrese připsat i číslo popisné, tudíž mi katalog nebyl doručen. 10x jsem psala na internetový chat (dedra.cz), aby na mě nespočetněkrát byla nějaká chatová referentka sprostá a chat vypla. Předposlední pokus byl již úspěšnější - přijala jsem omluvu s tím, že mi bude katalog opět zaslán. Dnes po 14 dnech jej nemám. Rozhodla jsem se opět napsat na zmiňovaný chat. Tentokrát mi odpověděla zase jiná inteligentní dáma, že mi nepošlou katalog dřív, než objednám zboží. Logicky, jak mám objednat zboží, když nemám katalog? Takže to, že jsem splnila podmínky nemá vůbec žádný vliv, tentokrát už po mě (aniž bych byla vina) chtějí i objednávku, která když nebude nad 1000,-Kč, platím dalších 79 poštovné. Kolik mě tedy bude stát katalog, na který mám nárok zdarma, v konečné fázi stát? Nejméně 79,-Kč. Takto si váží Dedra svých nakupujících. Pokud mi opravdu katalog nepřijde, nehodlám s Dedrou již nedále spolupracovat a nedoporučuji to NIKOMU.


Požadované řešení

Zaslání katalogu na který mám nárok!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2018 10:49, před 4 lety

Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky, akce beze zbytku naplnil, pak je podnikatel povinen poskytnout spotřebiteli uvedenou výhodu. Učiněná nabídka nebo poskytnutá informace společnost zavazuje.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2018 11:50, před 4 lety

Dobrý den. Všechno dobře dopadne. Katalog už je na cestě. Právě dnes jsme předávali poště hromadné rozeslání katalogů číslo 2. Dá se tedy očekávat, že tento katalog paní Zaoralová obdrží nejpozději v pondělí/úterý do své poštovní schránky.
Problém při předchozím zasílání katalogu v prosinci 2017 byl v tom, že paní Zaoralová v tu dobu neměla ve svém profilu vyplněné číslo popisné. Číslo popisné bylo doplněno naším pracovníkem (na základě chatové komunikace se zákaznicí) do profilu až 8.1. 2018 na našem webu. A zároveň ten den 8.1. 2018 naše kolegyně paní Zaoralové odeslala katalog poštou. Ten, jak soudíme, opět nedorazil.
Předchozí katalog hromadně rozeslaný v prosinci 2017 jsme tedy na (neúplnou) adresu paní Zaoralové zasílali, ale vrátil se nám zpět jako nedoručený. Opakovaně zaslaný katalog dne 8.1. 2018 také zřejmě nedorazil.
Kolegové z logistiky dnes dostali jasné instrukce, aby prověřili každý vrácený a nedoručený katalog, jestli je adresa úplná. Je přeci v našem nejvyšším zájmu, aby katalog zákaznici dorazil.
Zároveň s katalogem 2 paní Zaoralové posíláme i další platné katalogy, aby je měla kompletní. Posíláme pro jistotu doporučenou poštou.
Závěrem:
Teprve až po doplnění čísla popisného pošta katalog doručí. Ona je jiná situace, když chybí číslo popisné u zákazníka na vesnici, kde je pár domů a všichni se znají, ale ve velkém městě už to pak problém je. Pošťák už pak nepátrá a zásilku prostě vrátí zpátky k nám.
Věříme, že už všechno bude šlapat jako po drátkách a paní Zaoralová se na nás už nebude zlobit. Každopádně se může těšit na nové katalogy. Vážíme si každého zákazníka.
Přeji hezký den.
František Černý
ředitel společnosti


Tereza Zaoralová

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.1.2018 13:05, před 4 lety

Vážený pane Černý,

číslo popisné jsem v systému měla uvedené vždy. Vždy mi v pořádku přišly veškeré zaplacené balíčky, které jsem si objednala Když se však jednalo o "něco navíc" co mi mělo přijít, nestalo se tak... možná náhoda, možná záměr.. Nevím. Rozumím, že si teď situaci chcete nějak obhájit, avšak já vím, jak se ke mně referentky na chatu zachovali a co mi psaly (pokud máte možnost, podívejte se také) a také vím, že adresu jsem v systému měla od registrace v pořádku. Děkuji za zaslání katalogů a přeji pěkný den. Zaoralová.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2018 14:31, před 4 lety

Dobrý den paní Zaoralová.
Určitě není záměrem neposlat vám katalog. To bychom skutečně byli sami proti sobě. Vždyť je to náš prodejní nástroj, kterým nabízíme zákazníkům naše výrobky. My ty katalogy potřebujeme doručit. Naopak nás mrzí, když někdy pošta katalogy ztratí. Ale ve vašem případě ho neztratila, ale vrátila kvůli chybné adrese zpět.
Hlavní věc je, že vám můžeme slíbené katalogy odeslat. Počítám, že do pátku je máte doma.
Také přeji hezký den.
František Černý
ředitel společnosti
P.S: A nebojte se. stejně si nechám vaši záležitost ještě prověřit. Samotnému mi vrtá hlavou, jak je možné, že vy píšete, že jste tam to číslo popisné měla a přitom na webu a při rozesílání katalogů číslo popisné uvedené nebylo. Jde mi o to, aby se to zbytečně neopakovalo u někoho jiného. Přejeme si, aby byli naši zákazníci spokojení.


Tereza Zaoralová

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.1.2018 19:52, před 4 lety

Pane Černý,

jsem ráda, že jste tak ochotný a vše jste vyřešil k mé plné spokojenosti! Děkuji moc za zaslání katalogů. Vidím, že z Vaší strany je vše v pořádku. Děkuji za prověření.

Pěkný den,

Tereza Zaoralová

Reakce společnosti

Publikováno
24.1.2018 09:14, před 4 lety

I vám přeji hezký den, paní Zaoralová :-)

Tímto považujeme stížnost za vyřízenou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2018 10:05, před 4 lety

Vzhledem k výše uvedeným vyjádřením stížnost uzavíráme.