Společnost


FTV Prima, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21252Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2018, před 6 lety

Jiří Svačina

Znění stížnosti

Dne 2.2.2018 mi byl opět naúčtovaný poplatek 49,- kč dvakrát za sledování pořadů bez reklam. Toto je již podruhé, poprvé mi bylo to samé účtováno 2.1 2018. Poprvé jsem na uvedený email popsal problém a připojil přílohy - přijaté SMS a výpis volání kde platba 49,- je dvakrát. Do dnešního dne se mi nikdo neozval a místo toho mi bylo opět naúčtován poplatek dvakrát.


Produkt

iPrima bez reklam


Požadované řešení

Chci aby se tato situace už neopakovala na začátku každého měsíce. Neoprávněně naúčtovaných 98,-kč převést na další měsíce tj. Březen a Duben.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému