Společnost


NORMUS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2130Padělky parfémů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 rok 8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2014, před 6 lety

Kateřina Dvořáková

Znění stížnosti

Dne 29.1.2013 jsem v internetovém obchodě RoxyParfums.cz provedla objednávku parfémované vody Acqua di Gioia od Giorgio Armani v hodnotě 1268 Kč (+ doprava 69 Kč + 1 Kč platba předem přes internet). Celková suma: 1338 Kč. Dne 31.12.2013 balíček v pořádku došel, avšak nemile mě překvapil obsah. Nejednalo se totiž o výše zmiňovanou vůni. Jsem přesvědčena, že se jedná o padělek. Tomu všemu nahrává i fakt, že text z flakonku mi zůstával na prstech. Další důkaz svědčící o neoriginálním výrobku. Dne 3.1.2014 jsem parfém odeslala zpět k reklamaci. Od té doby se pravidelně mailem informuji na stav své reklamace, která dle sdělení stále ještě není vyřízena. Komunikaci mezi mnou a RoxyParfums. cz, konkrétně s p. Timem Bergerem mám uschovanou. Dnes jsem opět psala email – bez reakce, mobilní telefon (Tel.: 773911275 773 911 275) má firma vypnutý.
Prosím o radu, jak v takovém případě postupovat.


Produkt

Acqua di Gioia od Giorgio Armani


Požadované řešení

Prosila bych o vrácení částky za parfém, tzn. 1268 Kč.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2014 08:54, před 6 lety

V případě, že by se skutečně jednalo o padělek, lze vůči prodejci uplatnit odstoupení od kupní smlouvy pro nesoulad skutečných a propagovaných vlastností dle § 616 občanského zákoníku. Pokud by nebyla reklamace vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění, má kupující dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.

Reakce společnosti

Publikováno
10.2.2014 15:58, před 6 lety

Dobrý den,

paní Dvořáková již nedodala informaci, že reklamace byla vyřízena v její prospěch u dodavatele 3.2.2014 a peníze jí byly odeslány na konto 5.2.2014

s pozdravem
ing.Tim Berger
obchod@roxyparfums.cz
www.RoxyParfums.cz


Kateřina Dvořáková

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.2.2014 08:39, před 6 lety

V době, kdy jsem stížnost podávala, tzn. dne 4.2.2014 reklamace byla stále ještě nevyřízena. V odpoledních hodinách dne 5.2.2014 mi byl doručen email s informací, že téhož dne byla částka uhrazena na můj účet. Dne 6.2.2014 byly peníze opravdu připsány. Svůj "případ" beru za uzavřený, ale pokud se podíváte na recenze výše zmiňovaného internetového obchodu http://obchody.heureka.cz/roxyparfums-cz/recenze/, nejsem sama, které byl doručen padělek.

Zdravím,

Kateřina Dvořáková