Společnost


BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.

Počet nahlášených stížností:95
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 43 stížnostech.

#21308Opakovaný nevyžádaný kontakt

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2018, před 2 lety

Petr Štěpánek

Znění stížnosti

Dobrý den, Bohemia energy mě telefonicky kontaktuje opakovaně, přestože jsem při každém kontaktu sdělil, že si nepřeji být již kontaktován. Poslední kontakt proběhl dnes z telefonního čísla 603629778. Petr Štěpánek


Požadované řešení

Nepřeji si být dále kontaktován


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2018 13:52, před 2 lety

V tomto případě doporučujeme zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel tedy může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Reakce společnosti

Publikováno
8.2.2018 07:40, před 2 lety

Vážený pane Štěpánku,

prosím můžete mi sdělit, čeho se hovor týká? Prověřila jsem telefonní čísla v databázi zákazníků naší společnosti a telefonický kontakt +420 731 493 362 jsem nedohledala.

S pozdravem

Lenka Trefná
BEE

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2018 21:22, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2018 21:52, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.