Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
rád bych Vás touto formou požádal o pomoc v případě zrušení členství u této společnosti. Založil jsem si účet u firmy Interdate S.A., která provozuje portál c-date. Nedbale jsem si přečetl Vop. V registraci po vás jejich systém žádá číslo platební karty a CVC(3místný kod), takže to vypadá jako platební brána, jakou se třeba platí telefonní služby online. Bohužel tím získali přístup k mému účtu a vybrali z něj částku 180,- při registraci (10.10.2017), ale i 2394,- (16.11.2017) jako automaticky prodlužované předplatné. Jakmile jsem to zjistil, zablokoval jsem kartu a zažádal v bance o novou.
Pár dní na to mi přišel upomínkový email kde stálo: "Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku: 180,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 298,00 CZK. Jakmile bude platba dlužného poplatku z naší strany přijata, bude případ uzavřen a od Vás již nebudou požadovány žádné další poplatky. Automatická prolongace Vašeho VIP členství byla již vypovězená."
Tuto platbu (478 Kč) jsem provedl a převedl jsem tuto částku na konto odesilatele čili Interdate S.A. Nicméně za další týden mi přišel znovu automaticky vygenerovaný email na částku 2872 Kč. Na tento automatický email jsem již nereagoval. 7.2.2017 mi poštou přišel "První upomínkový dopis" od společnosti Intrum Justitia. Na tuto společnost se mi nedaří dovolat, zkoušel jsem to celkem pětkrát. Tato společnost tvrdí, že jejich klien u mě uviduje dluh a to v eurech. Jsou to dvě faktury se splatností 9.10.17 a 15.11.17 tedy ty samé částky, které z mého účtu odešli vždy den po tomto datu automaticky. Na stránky C-date se nepřihlašuji, abych nebyl nařčen, že profil stále využívám a tímpádem jsou další platby oprávněné. Veškerou emailovou komunikaci a výpis z účtu mám k dispozici.
Prosím jak dále postupovat?
Referenční číslo: CZ-2017-11-09-165187145-CDATE-DN
Zrušení účtu a předplatného na C-date a ukončení vymáhání již zaplacené částky.
|
Tweet |