Společnost


MAFRA, a.s.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21410Nedodané noviny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2018, před rokem

Pavel Strapko

Znění stížnosti

již 10let odebírám MF a včera poprvé mi noviny nebyly doručeny. Na lince 8000 999999 jsem toto reklamoval s tím, že požaduji noviny dodat i když se zpožděním( je tam program TV- čtvrteční vydání). Bylo mi sděleno, že určitě je dodají, nejpozději příští den. Nic se ale nezměnilo. Prosím o zprávu, jek to bude vyřešeno a kdy.
Děkuji
Pavel Strapko, Na Vanhově 200, Praha9


Požadované řešení

požaduji dodat čtvrteční vydání, ale nejpozději do soboty 10.2.2018.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2018 19:53, před rokem

Pokud má spotřebitel sjednané předplatné, v rámci kterého mu mají být doručovány noviny, potom v případě jejich nedoručení neplní druhá strana svou smluvní povinnost. Tuto skutečnost doporučujeme spotřebiteli u společnosti, která předplatné zajišťuje, reklamovat. Reklamaci je dle čl. 3 Všeobecných obchodních podmínek pro předplatné deníku MF DNES zapotřebí uplatnit do 7 dnů od nedoručení deníku. Reklamace je možné uplatňovat na adrese sídla vydavatele, datovou schránkou, e-mailem na predplatne@mafra.cz nebo na bezplatné lince uvedené v deníku.

Dle čl. 8.4 písm. b) všeobecných obchodních podmínek může spotřebitel od smlouvy o předplatném odstoupit, pokud mu opakovaně, minimálně však 3x, v jednom kalendářním čtvrtletí nebyl v den vydání doručen řádně deník (bezvadné výtisky v odpovídajícím počtu) a tyto vady byly řádně a včas reklamovány.

Od společnosti MAFRA, a.s. jsme obdrželi informaci o tom, že nemá zájem využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Protože tato služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni případ uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.