Společnost


Gadgets House s.r.o.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#21418Obchod mi uznal reklamaci, ale nevrátil peníze za poštovné

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2018, před 6 lety

Tomáš Berka

Znění stížnosti

Dobrý den,

s obchodem se dohaduji už měsíc. Nejprve jsem je informoval o tom, že budu posílat balík na reklamaci. V rychlosti odpovídali a se vším souhlasili. Dne 16.12017 jsem balík poslal přes Českou poštu a obratem zaslal ofocený podací lístek společnosti na email. Do balíku jsem vložil odstoupení od smlouvy, kde zdůrazňuji, že chci vrátit i peníze, které byly vynaloženy na dopravu spojenou s reklamací(viz. soubor). Obchod na mé emaily s podacím lístkem nereagoval a odpověděl až na 5 email, kde jsem upozornil, že věc budu řešit oficiální cestou. Poprosili mě, abch jim znovu poslal podací lístek, aby ho mohli zaevidovat. Obchod od 6.2 nereaguje a peníze za dopravu mi zatím nepřišly.


Produkt

Vrácení peněz za dopravu při reklamaci


Požadované řešení

Vrácení peněz za poštovné, které byly vynaloženy v rámci reklamace.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému