Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
s obchodem se dohaduji už měsíc. Nejprve jsem je informoval o tom, že budu posílat balík na reklamaci. V rychlosti odpovídali a se vším souhlasili. Dne 16.12017 jsem balík poslal přes Českou poštu a obratem zaslal ofocený podací lístek společnosti na email. Do balíku jsem vložil odstoupení od smlouvy, kde zdůrazňuji, že chci vrátit i peníze, které byly vynaloženy na dopravu spojenou s reklamací(viz. soubor). Obchod na mé emaily s podacím lístkem nereagoval a odpověděl až na 5 email, kde jsem upozornil, že věc budu řešit oficiální cestou. Poprosili mě, abch jim znovu poslal podací lístek, aby ho mohli zaevidovat. Obchod od 6.2 nereaguje a peníze za dopravu mi zatím nepřišly.
Vrácení peněz za dopravu při reklamaci
Vrácení peněz za poštovné, které byly vynaloženy v rámci reklamace.
|
Tweet |