Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:144
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 32 stížnostech.

#21475Zkažené maso

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 hodin 36 minut

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2018, před 3 měsíci

Julia Kovalenko

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 08.02.18 bylo námi na prodejně v Jindřichově Hradci, U Knihovny 1174 zakoupeno 2 baleni kuřecích stehenních řízku. Expirační doba do 14.02.18. Maso celou dobu bylo uschovano v lednici v původním obalu bez zřetelných známek poškozeni obalu. Dnes, 12.02.18, po otevření 1 balení se zjistilo, že maso nevypadá moc dobře a výrazně smrdí. V 2 balení maso bylo pěkné, lesklé a bez vůně. Troufla jsem si ho uvařit a doufám že nebudu potom mít zdravotní potíže. Velice mi zklamala moje oblíbena obchodní společnost.


Produkt

Kuřecí stehenní řízky, expirační doba 14.02.18, číslo účtenky 0100-080218-03-386437, číslo šarže případně mužů dohledat, maso stále smrdí v popelnici před barákem.


Požadované řešení

Nejde mi tolik o vráceni peněz, i když pro maminku na mateřské každá koruna je dobrá, ale o zlepšení kvality zboží a kontroly na prodejnách.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2018 08:57, před 3 měsíci

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/

Reakce společnosti

Publikováno
13.2.2018 13:38, před 3 měsíci

Dobrý den, paní Kovalenko,

je nám líto, že s kvalitou masa nejste spokojená, děkujeme ovšem za zpětnou vazbu, kterou předáme přímo prodejně s tím, aby zaměstnanci zboží kontrolovali pečlivěji. Pokud by se něco podobného opakovalo (věříme však, že nebude), doporučujeme výrobek, s jehož kvalitou nejste spokojená, zanést zpět do prodejny i bez platné účtenky. Kolegové Vám následně vrátí peníze.

S pozdravem

Lidl Česká republika


Julia Kovalenko

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.2.2018 21:37, před 3 měsíci

Hodnocení: