Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:136
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#21475Zkažené maso

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 hodin 36 minut

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2018, před 11 dny

Julia Kovalenko

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 08.02.18 bylo námi na prodejně v Jindřichově Hradci, U Knihovny 1174 zakoupeno 2 baleni kuřecích stehenních řízku. Expirační doba do 14.02.18. Maso celou dobu bylo uschovano v lednici v původním obalu bez zřetelných známek poškozeni obalu. Dnes, 12.02.18, po otevření 1 balení se zjistilo, že maso nevypadá moc dobře a výrazně smrdí. V 2 balení maso bylo pěkné, lesklé a bez vůně. Troufla jsem si ho uvařit a doufám že nebudu potom mít zdravotní potíže. Velice mi zklamala moje oblíbena obchodní společnost.


Produkt

Kuřecí stehenní řízky, expirační doba 14.02.18, číslo účtenky 0100-080218-03-386437, číslo šarže případně mužů dohledat, maso stále smrdí v popelnici před barákem.


Požadované řešení

Nejde mi tolik o vráceni peněz, i když pro maminku na mateřské každá koruna je dobrá, ale o zlepšení kvality zboží a kontroly na prodejnách.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2018 08:57, před 11 dny

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/

Reakce společnosti

Publikováno
13.2.2018 13:38, před 11 dny

Dobrý den, paní Kovalenko,

je nám líto, že s kvalitou masa nejste spokojená, děkujeme ovšem za zpětnou vazbu, kterou předáme přímo prodejně s tím, aby zaměstnanci zboží kontrolovali pečlivěji. Pokud by se něco podobného opakovalo (věříme však, že nebude), doporučujeme výrobek, s jehož kvalitou nejste spokojená, zanést zpět do prodejny i bez platné účtenky. Kolegové Vám následně vrátí peníze.

S pozdravem

Lidl Česká republika


Julia Kovalenko

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.2.2018 21:37, před 10 dny

Hodnocení: