Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#21489Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2018, před rokem

Eliška Ignacová

Znění stížnosti

Zakoupili jsme v tomto obchodě psací stůl TOKYO, po rozložení a smontování doma jsme zjistili, že chybí jedna horní deska. Po vyreklamování nám bylo sděleno, že nám tento díl pošlou do 10ti dnů na Naši adresu, po 14ti dnech, kdy mi nebylo odpovězeno ani na E-mail ani telefonicky, jsme na pobočku Černý most dorazili a ptali se, jak se bude postupovat dále a zda díl dorazí, Pán nám řekl, že díl ještě ani nepřišel od dodavatele a že je možné a stává se, že nepřijde vůbec. Chtěli jsme tedy zbytek stolu dovést , zda by nám dali nové balení v pořádku, také nám nevyhověli, takže nemáme jinou možnost, než na své vlastní náklady nekompletní stůl odvést na pobočku a požadovat vrácení peněz, kde nás ještě upozornili na to, že peníze přijdou až za 14 dnů. 2 týdny po zakoupení a vyreklamování stolu tedy nemáme ani peníze, ani kompletní stůl, a ani normální vyjádření prodejny jak se tento problém dá řešit. Ignorace a přístup této prodejny jsem opravdu nezažila v žádném domě s nábytkem. Ani omluva za špatné zboží neproběhla,a vrátit stůl na vlastní náklady je opravdu složité, protože si kvůli jejich chybě musíme pronajmout dodávku. Bez penez, bez stolu, vlastní náklady za doprovu, otřesné jednání.


Produkt

Psací stůl TOKYO


Požadované řešení

Slušné jednání a omluva zákazníkovy , vyřešení problému a alespoň odpověd do 14ti dnů.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2018 17:22, před rokem

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

V souvislosti s reklamací má spotřebitel dle § 1924 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů. Takovými náklady mohou být právě náklady za dopravu, pokud jediným způsobem řešení je dopravení věci zpět na prodejnu silami spotřebitele. S takovým požadavkem se však doporučujeme spotřebiteli obrátit na prodávajícího ještě před tím, než si dopravu zajistí, aby nevznikl spor o případnou výši náhrady.

Reakce společnosti

Publikováno
16.3.2018 09:21, před rokem

Dobrý den,

abych mohl celý případ prověřit, potřeboval bych znát číslo kupní smlouvy. Podle jména nemohu nic odpovídajícího v naší databázi dohledat.
S pozdravem,
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2018 21:29, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2018 23:38, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.