Společnost


Smarty CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#21500iPhone 6 po výměně baterie nefunkční tlačítko pro snížení hlasitosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2018, před 10 měsíci

Miroslav Duchan

Znění stížnosti

Dne 21.1.2018 jsem odnesl iPhone 6 do iWantu v Jihlavě na pozáruční výměnu baterie. telefon se mi 02.02.2018 vrátil a já si ho z iWantu vyzvedl. Bohužel jsem neprovedl důkladnou kontrolu a telefon převzal. Nenapadlo mě že v Premium Reseller iWant a Apple Authorized Service Provider to bude potřeba, bohužel jsem měl v prémiového prodejce a autorizovaný servis důvěru a mobil jsem odnesl domů. Po spuštění telefonu jsem zjistil závadu nefunkčního tlačítka na snížení hlasitosti. Před výměnou baterie vše bezproblému fungovalo! Telefon jsem odnesl následující den dopoledne zpět do iWantu a podal reklamaci na již zmíněné nefunkční tlačítko po výměně baterie. Na prodejně si prodavač všiml nedoléhajícího displeje v místě nad tlačítkem. shodli jsme se na špatném usazení tlačítka. Vše jsme sepsali a s omluvou za nutnost telefon opět poslat do servisu jsem odešel. Čekal jsem že telefon dostanu zpět plně funkční jako byl před výměnou baterie. K mému překvapení jsem dostal tuto odpověď:
Technologický postup výměny baterie nezasahuje žádným způsobem do umístění tlačítek hlasitosti. S tlačítky hlasitosti není při výměně baterie nijak manipulováno.
Zařízení již není kryto zárukou a případná oprava je možná pouze placeně v ceně 9767Kč včetně DPH.
Překvapila nutnost měnit celý díl v ceně necelých 10.000Kč kvůli jednomu tlačítku...
Při snaze o vyřešení problému jsem se v telefonickém hovoru s manažerkou pobočky iWantu v Jihlavě dozvěděl že jsem si pravděpodobně závadu způsobil sám. Bohužel to mi ujeli nervy... Proč bych nejprve platil výměnu originální baterie v autorizovaném servisu a pak si hrál doma na servismana? Závadu nefunkčního tlačítka jsem si opravdu sám nezpůsobil v domnění že dostanu iPhone X jako omluvu.
Také mě zarazilo že mi krabičku ve které jsem donesl telefon vratili a dali do obyčejného igelitového sáčku. to mi nepřijde moc bezpečné balení před odesláním kurýrem do servisu. Možná se tlačítko poškodilo přepravou. servisní technik nenašel stopy po neodborném zásahu z mé strany. Po neúspěšné domluvě v iWantu jsem se pokusil domluvit na nějakém řešení i s dotyčným servisem ve kterém měnili baterii. bohužel bez výsledku.
Telefon jsem po zamítnutí odstranění zavady nefuknčního tlačítka ještě nevyzvedl. Prosím o radu jak postupovat.

Děkuji


Produkt

iPhone 6, Space Gray, 64GB. Serial No. C9GNL87AG5MR


Požadované řešení

Rád bych dostal zpět svůj plně funkční telefon.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2018 17:47, před 9 měsíci

Ze zákona odpovídá v souladu s ustanovením § 2944 občanského zákoníku za poškození, ztrátu nebo zničení věci ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.

Servisní protokol či podobná listina by v tomto případě mohla sloužit k prokázání stavu věci v době předání k výměně baterie, pokud by vzhledem k povaze poškození (zjevné) bylo možné předpokládat, že bude v protokolu v rámci zhodnocení stavu věci uvedeno. Vzniklou škodu je vhodné namítnout ihned při převzetí, aby subjekt nemohl namítnout, že k ní došlo v mezidobí.

Škoda se hradí v penězích, jen pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Reakce společnosti

Publikováno
27.3.2018 11:30, před 9 měsíci

Dobrý den pane Duchane,

telefon byl nabrán na nezáruční opravu výměny baterie. Jak Vám již psal technik ze servisního střediska, při výměně baterie se s tlačítky nijak nemanipuluje. Technologický postup výměny baterie nezasahuje žádným způsobem do umístění tlačítek hlasitosti.
Při první reklamaci byla na zařízení vykonána základní diagnostika baterie, která byla nezáručně vyměněna.
Jak Vám bylo telefonicky sděleno servisním technikem při druhé reklamaci JIIN-266/1718, zařízení vykazovalo poškození v rámu u tlačítek, kdy byl rám prohnutý - z tohoto důvodu již nemohl displej správně pasovat a tlačítka fungovat.
Technologický postup od společnosti Apple při poškození, jaké vykazuje Vaše zařízení, je takový, že je třeba vyměnit celou jednotku.

Zařízení, která jsou odesílána do servisních středisek, jsou jednotlivě balena do bublinkové folie a krabiček, které se dávají do další přepravní krabice, tedy že by došlo k poškození zařízení při přepravě je nepravděpodobné.

Z těchto důvodu trváme na závěru servisního střediska, že se jedná o mechanicky poškozené zařízení, kdy je oprava možná pouze placenou výměnou celé jednotky.

S pozdravem

Pavlína Slavíková
Reklamační oddělení
Smarty CZ

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2018 20:12, před 8 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2018 10:08, před 7 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.