Společnost


WEBGOLF s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#22032Nevrácení platby po vrácení zboží, odstoupení od smlouvy v zák lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2018, před 4 lety

Petr Rálek

Znění stížnosti

Odsoupení od smlouvy písemně a zboží vráceno doporučeně českou poštou v zák. 14denní lhůtě, podací lístek 02/01/2018, doklady mám.

Shrnutí zkušeností s obchodem:
objednávka 01/12/2017, zboží skladem, potvrzení objednávky, bez komunikace, urgence dodání za týden, čekají na dodání, až bude pošlou, došlo 20/12/2017, dne 02/01/2018 vrácení zboží (oblečení špatné velikosti) ve lhůtě, vyplněný jejich formulář s čílsem účtu pro zaslání, doporučeně, 14 dní bez odezvy, urgentní mail, bez odezvy, telefonická urgence, ano, vrátíme, paní účetní to pošle, dnes 2 měsíce po vrácení zboží a peníze nikde!!!!!!!!


Produkt

objednávka 200074771_363078 black large dunlop golf vesta


Požadované řešení

vrátit peníze, pokutovat nesolidní obchod


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2018 11:14, před 4 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (nebo i před jeho dodáním). Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2018 23:14, před 4 lety

Společnost nám sdělila, že se spotřebitelem situaci ohledně vracení částky již dříve vyřešila a že také zaslala omluvu za pochybení při zpracování opravného dokladu.

V této souvislosti žádáme spotřebitele o potvrzení uvedených skutečností, a pokud tomu tak je, o následné uzavření stížnosti.