Společnost


Home Credit a.s.
finanční služby

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2208Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2014, před 6 lety

Stanislav Šandera

Znění stížnosti

Dobrý den, četl jsem na Vaše stránky recenzi, která je stejná jako u mého případu. Koupě vozu v AAA Auto. Cena vozu (NISSAN X-Trail,r.v.2006,tachometr 71 890km, objem motoru 2184ccm. Cena AAA Auto 249 999.-Kč včetně DPH, mnou složená akontace (protiúčtem vůz Octavia v ceně 110 000.-KČ,)předpokládal jsem výši úvěru 139 999.-Kč. Realita dle smlouvy je: náklady spojené s úvěrem 59 999.-Kč,(netuším za co), celková výše úvěru 209 998.-Kč, roční úroková sazba 22,403131%, RPSN 48,77%, měsíční splátka 5 840.-Kč celková cena zaplacená spotřebitelem 350 400.-Kč. Snažil jsem se společnost x krát kontaktovat, že se jedná o ,,lichvu" o nepodložené navýšení kupní ceny- bez odezvy.
Vůz splácím pravidelně bez prodlení.
Je šance na změnu a vrácení adekvátní peněžní náhrady?
Děkuji
Stanislav Šandera


Produkt

NISSAN X-TRAIL


Požadované řešení

revize smlouvy, která byla sepsána pod psychickým nátlakem, doba trvání uzavření obchodu od 9.00-18.30 včetně nejasných pravidel, prostředí, nátlak atd.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2014 14:27, před 6 lety

V případě, že je sjednán poplatek za vyřízení úvěru, měla by se jeho výše pohybovat v rámci výše nákladů vynaložených společností na jeho sjednání. Poplatek v této výši by mohl být posuzován jako obcházení zákona o spotřebitelském úvěru, kde je zakázáno jakkoli penalizovat odstoupení ve lhůtě 14 dnů a je zde stanovena i maximální výše sankce za předčasné splacení.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2015 12:50, před 5 lety

Společnost Home Credit a.s. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, vhodné by bylo právní zastoupení.