Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:450
Z toho za letošní rok:44
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 163 stížnostech.

#22171Neuznaná reklamace na služby u O2

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2018, před 5 měsíci

Svatopluk Rychlý

Znění stížnosti

Dobrý den. Měl jsem od O2 internet po pevné lince a TV u které mi nešlo HD ( na tuto vadu jsem měl slevu, kvůli nedostatečné síle internetu( 6.5 Mb). 22.2.2018 jsem z reklamy dozvěděl o internetu vzduchem a zavolal jsem operátorce jestli by to nebylo lepší. Bylo mi řečené, že na mé adrese je síla internetu 4hvězdičky z 5 a že pokud se takto TV a internet rozdělí HD půjde. Slíbeno až 20 Mb. Po aktivaci mám internet vyzkoušet a dát vědět pro který jsem se rozhodl. Po týdnu čekání na aktivační sms (dosud nepřišla), internet naskočil a já další den volal na technickou podporu jestli mi půjde TV v HD. Tam mi bylo řečeno, že to mohou vyzkoušet až po ukončení internetu po pevné lince. Takže další volání na ukončení internetu po pevné. Při tom mi bylo řečeno že internet mi šel už 5 dní a tudíž že za souběžné služby zaplatím 100 Kč. I když jsem na to nebyl upozorněn, v pořádku. Po výpovědi na technické podpoře zjistili že HD programy stejně nepůjdou, že jsem daleko od ústředny a signál je slabý. Internet vzduchem oproti pevnému se zvednul na 7.5 Mb. Vše jsem chtěl reklamovat a "ochotná" paní reklamační úřednice mi řekla že mi tedy bude věřit, ale že slevy za omezené služby se nedávají a že mi může, pokud chci, OKAMŽITĚ vypovědět službu TV a nebude chtít ani smluvní pokutu za předčasné ukončení služby. Takže jsem chtěl týden na rozmyšlenou, který mi dala. Na dotaz jestli můžu mluvit s nějakým jejím vedoucím odpověděla že nad ní už nikdo není. Bydlím na vesnici a jiný poskytovatel není, takže budu muset srazit patky a poslouchat paní reklamační. Snad Vám nemusím psát jak jsem se cítil. Na začátku Vám něco slíbí a na konci....pokud se Vám to nelíbí jděte.


Požadované řešení

snížení ceny za internet a TV. Nechci odcházet, rozsah služeb není špatný jen jejich kvalita v dané lokalitě.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2018 15:07, před 4 měsíci

Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
12.4.2018 15:25, před 4 měsíci

Dobré odpoledne,

velice se omlouvám, ale HD kanály ve Vašem případě skutečně není možné využít. Technické parametry linky to neumožní. Právě z tohoto důvodu Vám kolegyně z oddělení Reklamací a stížností nabídla O2 TV zrušit ihned a bez jakékoliv sankce.

Bohužel HD kanály Vám nyní zajistit nemůžeme. Není to technicky možné.

Mrzí mě, že jste s řešením nebyl spokojen. Pokud máte jiný návrh, mohu Váš nesouhlas předat na oddělení Reklamací a stížností. Záleží jen na Vás.

S pozdravem

Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2


Svatopluk Rychlý

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.4.2018 21:24, před 4 měsíci

Dobrý den. Vaše pracovnice mě sice nabídla okamžité zrušení smlouvy, ale před tím mi bylo řečeno, že pokud nezruším stávající internet a nepřejdu na internet vzduchem, nebudou moci vyzkoušet jestli HD programy půjdou. Takže abych to vyzkoušel, uzavřel jsem novou dvouletou smlouvu. Druhý den mi bylo řečeno, že jsem daleko od zesilovače a HD programy nepůjdou. To před uzavřením smlouvy nevěděli? Mrzí mě hlavně jednání některých lidí a zatajování informací, které se ukáží jako podstatné. Odcházet od O2 nechci jelikož v dosahu TV připojení srovnatelným rozsahem není a smlouvu na internet 2 roky musím dodržet. Chtěl jsem se dohodnout na slevě, kterou už jsem ve staré smlouvě měl, ale paní mě striktně vysvětlila že O2 slevy nedává. Doufám, že si mnohahodinové nahrávky mých rozhovorů někdo poslechl, aby si udělal obrázek o svých pracovnících. Děkuji Rychlý

Reakce společnosti

Publikováno
13.4.2018 11:01, před 4 měsíci

Dobré dopoledne,

děkuji za upřesnění. Velice se omlouvám, pokud vám byly sděleny nepřesné informace.

Váš nesouhlas s řešením jsem předala. Kolegové z oddělení Reklamací a stížností vás kontaktuji nejpozději do měsíce. Postarám se však o přednostní zpracování vašeho požadavku.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2


Svatopluk Rychlý

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.4.2018 11:32, před 4 měsíci

Děkuji. Opravdu to byly mnohahodinové rozhovory a polopravdy,které by spotřebitele, který by si mohl vybrat odradili. Rychlý

Reakce společnosti

Publikováno
13.4.2018 12:38, před 4 měsíci

Nebojte, kolegové z oddělení Reklamací a stížností situaci ještě jednou prošetří a budou vás kontaktovat, co nejdříve to bude možné.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2018 22:51, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Svatopluk Rychlý

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.5.2018 09:44, před 3 měsíci

Hodnocení:

Komentář: nemá cenu se vyjadřovat