Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2782
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 508 stížnostech.

#22173Ukončení premiového členství + zrušení účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2018, před 5 lety

Miroslav Bimek

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 2.2.2018 jsem se zaregistroval do seznamky.
Zaplatil jsem 149 Kč na zkoušku. Pochopitelně tak, jako u ostatních stížností mě po měsíci tj.6.3.2018 byla stržena částka 2247 Kč. Po opravdu dlouhém čtení obchodních podmínek, je zde ukryto následující
automatické prodloužení VIP/ premium členství.

Nelíbí se mě spíše, že bez mé autorizace proběhla transakce dané částky. Úcet nelze smazat až po zrušení VIP/premium členství.

Proto žadám o zrušení VIP/ PREMIUM členství touto cestou k mailové adrese Mirrecc@seznam.cz - vracení platby 149 Kč ani druhou částku 2247 Kč nepožaduji, pouze nechci prodlužovat VIP/PREMIUM členství a platit další poplatky.
Proto vás žádám o úplné zrušení mého členství ze seznamky Academic-Singles.cz a smazání účtu, aniž by došlo po nějaké době k nějakému stržení částky či vymáhání částky, jak je zde v některých případech uváděno.


Produkt

Zrušení VIP/Premium členství


Požadované řešení

Zrušení VIP/Premium členství. Vypovězení smlouvy a smazání účtu bez jakéhokoliv pozdějšího strhnutí nějaké částky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2018 11:30, před 5 lety

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
14.3.2018 13:09, před 5 lety

ID: YOYKKH81


Dobrý den.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 03/06/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.3.2018 19:13, před 5 lety


Miroslav Bimek

Profil jsem již smazal a pevně budu věřit, že po uvedeném datu tj. 03/06/2018 nebude nárokováno nějaké doplácení. Děkuji moc za rychlé vyřízení.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2018 09:19, před 5 lety

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.