Společnost


SUNKINS a.s.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#22214Sporný voucher

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2018, před 2 lety

Jarmila Baránková

Znění stížnosti

Dobrý den,ráda by jsem dostala vysvětlení ohledně dárkových voucherů které nabízí vaše centrum.

Jsem již vašim klientem a v současné době jsem si chtěla předplatit další následné kontroly.
Můj manžel v dobré vůli zakoupil od soukromé osoby dárkový poukaz (woucher ) v hodnotě 1250 kč na SLUŽBY ve vašem zařízení.
S tímto poukazem jsem navštívila vaši místní pobočku kde mi bylo řečeno že se tento poukaz vlastně na tento druh služeb nevztahuje-vztahuje se pouze na první vstupní ''konzultaci ''.
Byla jsem velice zklamaná a naštvaná jelikož na poukazu je výslovně uvedeno tučným písmem na služby Světa zdraví a také na vašem letáku který byl součástí woucheru je v sekci Naše služby uvedená i opakované konzultace.
Nechápu ? Není tam uvedeno žádné omezení ani konkrétní informace,že by se jednalo o vstupní přeměření. Načež mě kontaktoval manager vaší pobočky a intenzivně vysvětloval že jsem byla podvedená osobou která manželovi woucher prodala ,jelikož ten je prý nepřenosný a jeho hodnota je prý 100 kč !!! Že by rád chtěl kontakt na paní která ho nabízela a různé jiné nesmysly....Dále mě kontaktovali emailem a vysvětlovali to samé....
Opět nechápu ?

Cítím se podvedená vámi-ještě jednou podotýkám že na poukazu není konkrétní jméno,takže není pravda ,že je nepřenosný,žádné omezení služeb tam uvedené rovněž není,takže SLUŽBY jsou přece SLUŽBY-není to nákup výrobků atd...
Pokud je ale poukaz ve výše uvedené hodnotě opravdu jen na první vstupní konzultaci a měření tak je to z vaší strany veliký podvod !

Děkuji za odpověď.
Baránková Jarmila
Opava


Požadované řešení

navrhněte.....


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2018 08:31, před rokem

Zakoupením dárkového poukazu, uzavírá spotřebitel s podnikatelem smlouvu, jejíž součástí jsou i smluvní podmínky, se kterými tímto souhlasí. Smlouva je dvoustranný akt, který zakládá práva a povinnosti oběma stranám.

Pokud na vystaveném poukazu nebyla uvedena žádná informace o době jeho platnosti, ani spotřebitel nebyl při uzavírání smlouvy o omezené platnosti poukazu nijak informován, platí, že dle § 1759 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, smlouva strany zavazuje, lze ji změnit nebo zrušit jen se souhlasem všech stran, anebo z jiných zákonných důvodů. Společnost by měla povolit vyčerpat zakoupený poukaz, případně vrátit cenu za nevyčerpané poukázky. Dárkové poukazy jsou ze své podstaty přenosné a proto jej může uplatnit i jiná osoba, než ta, která jej zakoupila.

Jestliže není pochyb, že poukaz je pravý, musí spotřebiteli společnost vyhovět a služby uvedené na poukazu poskytnout.

Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2018 22:54, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.