Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22262ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

28 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2018, před 6 lety

Tomáš Malina

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 14.3.2018 jsem zaplatil částku 149 korun za zkušební prémium účet na portálu www.be2.cz.

Po seznámení se s portálem jsem se rozhodl ukončit smluvní vztah mezi mnou a be2. Který mají v jejich smluvní podmínkách.

Tudíž se na vás obracím s žádostí o zprostředkování kontaktu s BE2, který se mi nepodařilo navázat ani pomocí e-mailu. Z důvodu nutné výpovědní lhůty.
Po přečtení zdejších problému s firmou be2 byl odeslán email s řádně vyplněnym odstopením od smlouvy které bylo odesláno mailem a přiřazeno jako k emailu ve formatu PDF, a ne v "těle" emailu.

Zde zakládám svou stížnost pro ověření mého správného postupu a popřípadě k pomoci o odstoupení, aby se společnost BE2 nemohla nárokovat následující poplatky za jejich služby.

Beru za velice neseriózní jednaní to, že společnost neumožňuje ukončit smluvní vztah elektronickou cestou, ale umožňují navázat tuto smlouvu pomocí online cesty. Také se mi nelíbí jejich možnost manipulovat financemi z mého účtu, aniž bych jim to pro následné platby povolil, ačkoliv toto bylo z mé strany v jejich smluvních podmínkách přehlédnuto.



Ve všeobecných podmínkách je toto:

Právo na odstoupení od smlouvy
Máte právo během čtrnácti dnů bez udání důvodů od této smlouvy odstoupit.
Lhůta pro odstoupení činí čtrnáct dnů ode dne uzavření smlouvy.
Pro výkon vašeho práva na odstoupení nás be2 S.à.r.l., zákaznický servis/odstoupení od smlouvy, 291, Route d'Arlon, L-1150 Luxemburg, Luxemburg (fax: +49 (0)89 - 95 46 41 05, e-mail: zakaznickyservis@be2.cz) musíte pomocí jednoznačného prohlášení (např. dopis zaslaný poštou, fax nebo e-mail) informovat o svém rozhodnutí od této smlouvy odstoupit. Můžete k tomu použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který však není předepsán.

Mé odstoupení od smlouvy vypadalo takto:

(osobní údaje spotřebitele)


be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg
LU 21536271


Ostrava 15.3.2018

Oznámení o odstoupení od smlouvy

Vážení,
dne 14.3.2018 jsem prostřednictvím vašeho webu www.b2.cz s vámi uzavřela smlouvu, jejímž předmětem bylo poskytnutí zpoplatněného premiového člensví.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena pomocí internetu , tj. typického prostředku komunikace na dálku, rozhodla jsem se využít svého práva podle ustanovení § 1829 odst. 1 ve spojení s § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a tímto oznamuji, že od výše uvedené kupní smlouvy odstupuji.


S pozdravem


..............................................
(vlastnoruční podpis)


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení finančních prostředků


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému