Společnost


viagogo AG

Počet nahlášených stížností:519
Z toho za letošní rok:90
Stále v řešení:24
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#22531Viagogo - neustale klamani kupujicich a uspesne vyreseni me reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2018, před 5 lety

Tomáš Michna

Znění stížnosti

Dobry den, nechapu, ze s tim spolkem neni schopen nikdo udelat poradek a beztrestne muzou stale okradat lidi.
Mel jsem s nimi taky tu cest a koupil dva listky na koncert Mariky Gombitove za necelych 14000 kc.
Stranky viagogo jsou navrzene tak, aby co nejvice vystresovaly a zmatly kupujiciho. Clovek potom neuvazuje a rychle klika, kdyz vidi, ze neobjdna-li do nekolika minut, o nejvyhodnejsi koupi zivota prijde. Moje blbost a to jsem si myslel, ze se mi to nemuze stat.
Platbu jsem vsak reklamoval u sve banky a diky jejich pomoci a neustalemu psani stiznosti na portal viagogo, jsem sve penize dostal zpet. Velky zazrak, troufam si rict. V pripade, ze jste taky sedli na lep temto podnikavcum, nevzdaveje se.
Dnes jsem hledal listky na jiny koncert, ktery se kona v roce 2019. Podle stranek oficialniho prodejce je k dispozici nekolik tisic listku. Viaggo zase obelhava kupujici a uvadi, ze na tuto akci zbyva uz jen necele 1% listku. Mozna chyba v desetinne carce, pravdepdobne vsak dalsi SPROSTE KLAMANI KUPUJICICH!!!


Produkt

Viagogo - neustale klamani kupujicich a uspesne vyreseni me reklamace


Požadované řešení

Nepredpokladam, ze se neco zmeni. Chci upozornit na nestale klamani kupujicich, ale take na skutecost, ze reklamace koupe listku muze byt vyrizena ve prospech oklamaneho kupijiciho.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2018 07:38, před 5 lety

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí se ve Švýcarsku nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 Bern

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 14:59, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.