Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2027
Z toho za letošní rok:545
Stále v řešení:129
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 460 stížnostech.

#22647Zrušení účtu z důvodu přeplacených služeb

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2018, před rokem

Petra Doležalová

Znění stížnosti

Dobrý den,

na základě informací o přeplacených službách na tomto portálu, které jsem získala od lidí na této seznamce jsem chtěla svůj učet zrušit. Do dnešního dne mi nepřišla žádná zpráva ani mi nebyl účet zrušit. Chci zabránit tomu abych měla hradit nějakou částku o které nebylo v podmínkách zavedení účtu nic řečeno.

Mohu požádat o radu, jak dále postupovat?

Děkuji.


S pozdravem

Petra


Produkt

Zrušit účet


Požadované řešení

Chtěla bych tento účet zrušit. A dále na tomto portále nefigurovat.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2018 12:03, před rokem

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
3.4.2018 12:31, před rokem

Dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovala (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘),

děkujeme Vám.


Petra Doležalová

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.4.2018 21:51, před rokem

Dobrý den,

jedná se o e-mailovou adresu: Liwli@seznam.cz


S pozdravem

Petra

Reakce společnosti

Publikováno
4.4.2018 11:34, před rokem

ID: OC74MG30


Dobrý den.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 14/04/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.


Petra Doležalová

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.4.2018 21:42, před rokem

Dobrý den,

chtěla bych Vám poděkovat za vyřešení mé situace.


S pozdravem

Petra

Reakce společnosti

Publikováno
5.4.2018 09:21, před rokem

Dobrý den,

rádi jsme Vám byli nápomocni.