Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22813Platba - odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2018, před 6 lety

Marcela Vokounová

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěla bych poradit jak odejít od smlouvy s firmou BE2, protože:
1) neukázala mi jediný profil s fotkou a následně i možnost kontaktu s osobou
2) není nikde jakýkoliv kontakt při řešení PROBLÉMŮ
3) přijde mi až směšné informovat exekuci o nezaplacení částky, která mi byla vystavena a přišla až v dopise.
4) Téměř všechny emaily padaly do koše nebo spamu a to bohužel včetně registrace apod. – KTERÁ JE MOMENTÁLNĚ JIŽ K NEDOHLEDÁNÍ!!!
5) Firma by měla předem upozorňovat, že se má něco platit a předem zkontrolovat si, že dotyčný tuto zprávu opravdu dostal. - mě tato informace spadla do koše-jako většina emailů.
6) Dále si myslím, že v upomínkovém dopise by mělo být zapsané za jaké období se tato částka vede a informace k platbě s kontakaktním symbolem nebo var.symb. A případné informace k případnému odstoupení od smlouvy.
7) Intrum Justitia – vymáhací firmu jsem kontaktovala v den vyzvednutí dopisu ze schránky tj. 30.3.2018 (odeslaný 26.3 2018), která mi odmítla podat jakékoliv informace ohledně společnosti a kontaktu s ní
8) email nemají udaný jako kontakt fax nejde odeslat.

Chtěla bych poradit a pomoci k vyřešení této situace.
Děkuji Vokounová


Produkt

internetová seznamka


Požadované řešení

Jakým způsobem odejít od společnosti a zda mám právo neuhradit částku, která mi byla vystavena. A pokud bych ji měla uhradit a to v mém případě jedině formou splátek - nemůžou mi počítat nějakou další pokutu?


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému