Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2025
Z toho za letošní rok:543
Stále v řešení:128
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 459 stížnostech.

#22867Academic singles

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2018, před rokem

Martina Matovicova

Znění stížnosti

Pisem vam uz zas a znova cez email mi odpisete raz za tyzden. Toto riesenie nie je. Bola mizneuzita karta kde si niekto platil vase clenstvo a mne to strhavate. Ucet sme uz aj zrusili a aj tak vymahate vysiu sumu a vyhrazate sa exekutorom. Informujte ma uz aj pod mojim menom a priezviskom a hlavne ja mam platit za nieco co vyuzival niekto iny. Poprosim vas telefonicky kontakt akebo osobne stretnutie. Kedze firma ma slovensky ucet plati na slovensku dane? Luxemburske pobox ale ste na svk a pisu mi na meil slovaci ziadam adekvatne riesenie ihned


Produkt

Zoznamka


Požadované řešení

Zrusenie vymahania penazi na kolko platbu za zruseny ucet mate.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2018 09:43, před rokem

Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky získala oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu). Nebude-li na toto společnost reagovat, jde to k její tíži.

Není-li si spotřebitel vědom toho, že by uzavřel se společností smlouvu, bude vhodné využít službu chargbeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.

Pokud by bylo nutné se svých práv domáhat soudní cestou, je na místě využít služeb advokáta. Seznam advokátů je ale možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati nebo na webových stránkách České advokátní komory.

Má-li spotřebitel zároveň důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Reakce společnosti

Publikováno
12.4.2018 13:04, před rokem

ID: E6IGJD85


Dobrý den.

V případě, že byla Vaše kreditní karta zneužitá třetí osobou, doporučujeme Vám danou skutečnost neprodleně nahlásit Policii Slovenské republiky. Jakmile se tak stane, kontaktujte nás prosím v zájmu možnosti dalšího přešetření a přehodnocení případu na adrese: collections@be2.com s potvrzením ze strany Policie,

děkujeme Vám.


Martina Matovicova

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.4.2018 16:49, před rokem

Už sa stalo je to aj na policii ale aj tak vam peniaze odišli členstvo je zaplatene a aj tak bolo členstvo zrušene 26.3.2018 a obnovene bolo 20.3.2018 čiže som to stihla do 14 dnovej lehoty ako to uvadzate v obchodnych podmienkach. Preto žiadam o ukončenie vypisovania mi a vyhražania sa mi exekutorom. !

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2018 06:31, před rokem

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Reakce společnosti

Publikováno
13.4.2018 11:27, před rokem

ID: E6IGJD85


Dobrý den.

Vaše členství bylo obnovené k datu 21.03.2018 - v zájmu zastavení vymáhacího procesu tudíž prosím následujte instrukcí, uvedených v rámci předešlého komentáře ze dne 12.04.2018, anebo nám přepošlete potvrzení o realizaci řádné Výpovědi nejpozději 4 dny před obnovením hrazeného členství, tj.: 17.03.2018,

děkujeme Vám.


Martina Matovicova

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.4.2018 11:55, před rokem

V obchodnych podmienkach mate ze do 14 dninie pred obnovenim zrusili mi to na zaklade staznosti tu takze potvrdenie mate niekde tu v staznostiach je zrusene zaplatene a nemate preco vymahat peniaze

Reakce společnosti

Publikováno
16.4.2018 12:58, před rokem

ID: E6IGJD85


Dobrý den.

Platba za Vaše stávající Prémiové členství, které nebylo z Vaší strany řádně vypovězené, byla stržená zpět na účet, z kterého byla původně uhrazená - viz prosím také email ze strany Oddělení pohledávek z 02/04/2018,

děkujeme Vám.


Martina Matovicova

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.4.2018 15:37, před rokem

Bolo vypovedane tak že ste mi to tu cez stažnosti zrušili 6 dni po stiahnuti platby čiže som mala od obnovenia už nie skušobnej registrácie výpoved do 14 dní písomne. Kde ste mi aj povedali ako to mám zrušiť aj ked sa nejedná o moj účet len o moju kartu kde ste mi strhli peniaze. ja nebudem s vami komunikovať e-mailom žiadam na vás kontakt aby sme to vedeli vyriešiť. Zatial ma iba vodíte za nos. Nič konkretne mi tu nevravíte. Riešime to iste dookola. Kolko krát mám ešte zaplatiť niečo čo nie je moje kolko krát sa mi budete ešte vyhražať. Kolko krát budete ešte klamať. Pokial ma budete kontaktovať e-mailom nikde sa nedostaneme. Kludne mi napíšte kontakt na vás aby sme o vedeli vyriešiť. Inak považujem vaše správi za bezpredmetné automatom posielane ignorácie zákazníka.

Reakce společnosti

Publikováno
17.4.2018 08:44, před rokem

ID: E6IGJD85


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že dle VOP Academic singles je Výpověď Prémiového členství potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením) - v zájmu zastavení vymáhacího procesu nám tudíž prosím přepošlete potvrzení o realizaci řádné Výpovědi nejpozději k: 17.03.2018,

děkujeme Vám.


Martina Matovicova

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.4.2018 09:06, před rokem

Staci ak mi budete realne odpovedat na e-maily snazim sa danu situaciu vyriesit. Zas a znovu som vam pisala email kde mi odpisuje robot a neodpoveda mi priamo na otazky neviete mi ani tu odpovedat kde ziadam na vas kontakt aby sme aa vedeli dohodnut. Chcem to dorieait aj vsetko ohladom podlznosti no neodpoveddate mi

Reakce společnosti

Publikováno
18.4.2018 15:01, před rokem

ID: E6IGJD85


Dobrý den.

Oddělení Zákaznického centra již bylo kontaktované v souvislosti s urychlenou reakcí na Vaši komunikaci.

Na Vaše komentáře na dTest reagujeme přímo v rámci našich vyjádření a to do jednoho (pracovního) dne.


Martina Matovicova

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.4.2018 15:42, před rokem

Registracia na ten e-mail je uz zrusena?
Kolko bude dalsich poplatkov?
Po zaplateni podlznosti miposlete doklady aby som bola krita aj ja?
Buduci tyzden spravim priami vklad sumiktoru stemi poslali. Bude teda tak vsetko ukoncene bez dalsich vyhrazok duplicitnych platieb a tak dalej?

Reakce společnosti

Publikováno
19.4.2018 10:25, před rokem

ID: E6IGJD85


Dobrý den,

profil, registrovaný pod výše uvedenou emailovou adresou, byl již smazaný.

Jakmile bude dlužný poplatek uhrazen, bude případ definitivně uzavřen (tj. již žádné další platby).


Martina Matovicova

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.4.2018 11:53, před rokem

Ďakujem beriem to ako doklad. Na ktorý sa viem odvolať! Platbu vám cez týžden vložím primo na účet. Prosím o zaslanie informácií k platbe do e-mailu.

Reakce společnosti

Publikováno
20.4.2018 12:44, před rokem

ID: E6IGJD85


Dobrý den,

veškeré platební informace viz prosím v rámci Upomínkového emailu ze dne 06.04.2018,

děkujeme Vám.


Martina Matovicova

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.4.2018 09:04, před rokem

V poriadku, pišem vám niekolko krat ako sa to stalo, moje členstvo to nebolo, bola to len moja karta. Zadala som v banke reklamáciu. na kolko sa nevyjadrili ja vám nemám s čoho znova zaplatiť peniaze. Nebudem vám platiť niekolko krát pokial to nemám podchitené ale povedala som vám že vám to zaplatím a vy mi pošlete e-mail kde ste to posunuli partnerskej agenture na vymahanie? viac a viac zaplatiť? poprosím o stiahnutie tejto veci. Ihned ako sa mi z banky vyjadria vám pôjdem priamo vložiť peniaze na účet a ako ste mi písali už nič viac platiť nebudem. Ked už tak takéto veci sa nekomunikujú e-mailom kde mi odpisujete raz za týžden. Keby ste komunikovali normálne peniaze úž máte dávno naúčte. Poprosím o riešenie a stiahnutie vášho vymáhania.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2018 18:24, před rokem

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Reakce společnosti

Publikováno
26.4.2018 14:59, před rokem

ID: E6IGJD85


Dobrý den,

jelikož byl již případ předán k řešení externí společnosti, v případě jakýchkoliv dotazů spojených s realizací úhrady prosím kontaktujte přímo společnost Tesch,

děkujeme Vám.


Martina Matovicova

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.4.2018 16:04, před rokem

ale vy ignorujete zakaznika? stači komunikovať častejšie ale jedine tu mi viete odpisať skorej ako za tyžden. Možete si to doriešiť platba vám zajtra bude vložená priamo na účet budem sa riadiť e-mailom ktorí ste mi poslali a viacej kde bolo napísané že viacej platiť nemusim už nič. Po dohradení to viete stiahnut od danej spoločnosti čože komunikovať snou už nemusim?

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2018 09:12, před rokem

Spotřebitelka nám zaslala následující doplnění stížnosti:

Peniaze uz nechcete kedze som ochotna to zaplatit vam a vymahacka spolocnost ktoru mam kontaktovat tesch neexistuke. Dajte mi naa nu kontakt. No podla zakona ma iba slovenska exekucna spolocnoat vie kontaktovat postou a poslat mi sek no na slovensku uz vobec neexistuje. Vietee mi to vysvetlit?

Reakce společnosti

Publikováno
30.4.2018 13:33, před rokem

ID: E6IGJD85


Dobrý den,

jelikož byl již případ předán k řešení externí společnosti, v případě jakýchkoliv dotazů spojených s realizací úhrady prosím kontaktujte přímo společnost Tesch - tato Vás bude přímo kontaktovat (pokud se tak již nestalo),

děkujeme Vám.


Martina Matovicova

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.4.2018 13:38, před rokem

a teraz robot dookola bude odpovedať svoje. Daná spoločnost neexistuje.

Peniaze uz nechcete kedze som ochotna to zaplatit vam a vymahacka spolocnost ktoru mam kontaktovat tesch neexistuke. Dajte mi naa nu kontakt. No podla zakona ma iba slovenska exekucna spolocnoat vie kontaktovat postou a poslat mi sek no na slovensku uz vobec neexistuje. Vietee mi to vysvetlit?

Reakce společnosti

Publikováno
2.5.2018 14:07, před rokem

ID: E6IGJD85


Dobrý den,

viz prosím předešlý komentář ze dne 30.4.2018: společnost Tesch Vás bude kontaktovat přímo (pokud se tak již nestalo),

velice Vám děkujeme.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2018 10:56, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Martina Matovicova

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.6.2018 10:59, před rokem

Klamarska firma nikde nikto neplatte suto podvodnici po prebrati s pravnikom som nezaplatila ani nezaplatim noc na vyse niic neni co robia v sulade zo zakonom vsade maju chyby smola..... Moste uzavriet uz som na to aj zabudla

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 21:25, před rokem

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.