Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:976
Z toho za letošní rok:23
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22889Vrácení peněz za místenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2018, před 6 lety

Marie Zikmundová

Znění stížnosti

Dne 20.3.2018 jsem s vnučkou cestovala z Prostějova do Plzně přes Olomouc. Díky zpoždění jsme nestihly Pendolino.Dostala jsem od průvodčí Potvrzení o vyřízení práva z přepravní smlouvy č.07621/*0228-510 a 07621/*0228-508. Jely jsme jiným spojem s přestupem v Praze.Po příjezdu do Plzně jsem vše předložila vaší úřednici v pokladně. Nechovala se vůbec vstřícně a místo aby mi 70 Kč vyplatila na místě /nestalo se mi to poprve/ chtěla ode mne platební kartu, protože jsem za jízdenky platila kartou /což platím vždy/. Peníze prý dostanu na účet. No dodnes jsem nic nedostala. Průvodčí jsou vždy milí a snaží se vycházet vstříc. Za okýnkem plzeňské pokladny hl.n. je tomu jinak.Takže jak mám postupovat?


Produkt

vrácení peněz za místenky.


Požadované řešení

Vrácení 70 Kč za místenky. Váš uvedený důvod je "ostatní úplné nevyužití rezervace z důvodu na straně železnice".


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému