Společnost


QUENTIN, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2308Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2014, před 8 lety

Lukáš Macek

Znění stížnosti

Dobrý den,
pokud jsem správně pochopil hierarchii firmy, tak jste provozovatelem internetového i kamenných obchodů QSTORE.

Dnes jsem byl dost nemile překvapen přístupem zaměstnance Qstore v Harfě.
Dne 5.2.2014 jsem pod objednávkou č.1014020370 zakoupil nabíječku pro Macbook Air. Dnes 13.2.2014 jsem byl nabíječku vrátit ve 14 denní lhůtě od nákupu a obchodník mi odmítl vyplatit náhradu v plné výši s odůvodněním, že zboží bylo vyjmuto z původní fólie.
Já jsem vrátil kompletní balení (viz. foto). Nabíječka byla pouze vyjmuta z krabice a dvakrát připojena k mému Macbooku Air a poté zase vrácena zpět.
Dle Nového občanského zákoníku (NOZ) mám jako kupující právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu a má nárok na vrácení celé částky. Zboží bylo vráceno bez známek použití, jen nebylo v původní fólii.

Kdo v Qstore stanovuje výši náhrady za vrácené zboží?
Na základě čeho mi prodejce strhl 5%?
Byla mi vyplacena částka 1899Kč, kterou jsem převzal v hotovosti. Dle mého názoru jednal prodejce v rozporu s NOZ a požaduji doplacení zbývající částky za zakoupené zboží.

Jakým způsobem mám postupovat nyní?

Předem děkuji za pomoc při řešení vzniklé situace.

S přáním úspěšného dne.

L.Macek


Produkt

Nabíječka Magsafe 2 45W


Požadované řešení

Doplacení rozdílu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2014 09:32, před 7 lety

Prodejce není oprávněn účtovat jakoukoli paušální částku za porušení obalu, které je nutné k vyzkoušení výrobku. Prodejce může žádat pouze případnou náhradu škody, pokud byla na výrobku způsobena nebo pokud byl výrobek nadměrně užíván.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2014 12:44, před 7 lety

Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.