Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#23097Neuznana stiznost - u O2

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2018, před 6 lety

Ivan Srdinko

Znění stížnosti

Vazeni, nechci se ani odvolavat na sve stari, je me 80 let, ani na dlouhodobou moji i manzelciny prislusnosti u teto spolecnosti. Ale strohym odmitnutim me zadosti v prodejne O2 v Marianskych Lazni, kteri me spojili s pani co vyrizuje reklamace,ktere jsem vse vysvetlil a jeji odpoved bylo "net". Hluboky pocit, ze jsem byl okraden naprosto neetickym, primitivnim zpusobem me vede k teto stiznosti a prosbe o pomoc.
O co jde?
Navstivil jsem koncem brezna poprve svoji dceru v Indiie, kde uz zije 25 let. Okamzite po prijezdu me predala indicky modem s kterym jsem se napojil pres Wifi na internet. Ne vzdy to fungovalo. Asi po 14 dnech jsem dostal SMS od 02, ze uz mam jenom velmi maly obnos na konte. Za dalsi 2 dny me oznamili, ze stav je O,O3 Kc. Reagoval jsem okamzite mailem s dotazem co se stalo. Ani na opakujici mail jsem nedostal odpoved. Jsem na O2 pripojen pomoci platby, kdy musim 2x do roka zaplatit minimalne 200Kc. Na konte jsem mel ca.750 Kc. Po prijezdu domu jsem se chtel v prodejne O2 v Marianskych Laznich dozvedet co byla pricina vycisteni konta na nulu. Odpoved co jsem dostal jsem plne nepochopil. Smysl byl, ze u smart mobilu je moznost, ze kdyz se od pripojeni neodhlasim, ze me mimo EU muze operator bez meho svoleni na sit sam napojit. Vim, ze kdyz bych se chtel pripojit k internetu, musel bych poslat SMSku ve forme 999111 text: DBAP - to jsem samozrejme neudelal. A presto jsem byl aniz bych to vedel pripojen a tim jsem prisel o vse co jsem na konte mel. Opakuji, ze to pocituji jako naprosto podpasove jednani O2. Je to okradani zakaznika, vyuzitim najakych predpisu, ktere nejsou normalnimu uzivateli pristupny. Nevim jake teoreticke moznosti jsem mel se o tomto nebezpeci dozvedet.
Koncim s prosbou o pomoc, abych aspon na ceste kulance dostal cast penez zpet. Jako duchodce nemam penez nazbyt.

Dekuji vam za pomoc.


Produkt

platba za napojeni na internet, ktere jsem ani omylem neaktivoval . Cislo mobilu u O2 je 607705746


Požadované řešení

Vraceni aspon casti penez, ktere jsem mel na konte ( ca. 750Kc).


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému