Společnost


Alektum, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#23127Neoprávněné vymáhání dluhu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2018, před rokem

Věra Klásková

Znění stížnosti

20. 4. t. r. jsem obdržela SMS s textem "Dobrý den, upozorňujeme Vás na dluh u Alektum, s. r. o. (CMO) ve výši 7274,82 Kč. Částku uhraďte na účet č. 5555533399/0800 s VS 211716. Telefon 270 055 555, e-mail viz výše.

Vůbec netuším, oč se jedná. Zboží objednávám přes internet jen u osvědčených firem a částka, která je v SMS uvedena, mi vůbec nic neříká. Progooglovala jsem firmu Alektum a zjistila, že často figuruje v různých případech vymáhání dluhu, které často není oprávněné.

Jediné, co mě ještě napadlo, je můj kontakt se seznamkou Academic Singles. Podařilo se mi vypovědět členství, což potvrdili níže uvedeným e-mailem 8. 11. 2017:

be2 Customer Service
Přílohy08.11.17
komu: mně
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Celková cena za prolongované VIP členství byla uvedená na platební stránce před realizací úvodní platební transakce (v příloze viz prosím Screenshot souvisící platební stránky).

Uvedená cena je - v porovnání s uvítací cenou - běžnou cenou VIP členství.

Je nám líto, pokud jste si tyto detaily při předplacení svého VIP členství nepřečetli.

Refundace uhrazené částky není (s ohledem na skutečnost, že jste včas a řádně nevypověděli automatickou prolongaci svého VIP členství) nárokovatelná.

Toto je potvrzení Vaší výpovědi.

Vaše Premiové členství bude ukončeno dne 12/01/2018 .

Vaše Prémiové členství již nebude obnoveno a nebudou požadovány žádné další platby.

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Děkujeme Vám za využití našich služeb.

S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau



Na SMS ze 20. 4. jsem neodpověděla, abych bezděky tzv. dluh neuznala. Nyní píšu na Váš server. Nikdo mi nedoložil, zač by měla tato částka být.


Produkt

Případ tzv. VIP členství u seznamky Academic Singles? Nevím.


Požadované řešení

Ať mě přestanou obtěžovat. Ráda bych měla také jistotu, že mě nebudou žalovat a vymáhat peníze, na které nemají nárok.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2018 11:11, před rokem

Pokud je po spotřebiteli vymáhána částka subjektem, který není jeho původním smluvním partnerem, měla by mu společnost prokázat na základě jakého právní titulu po něm částku požaduje. Pokud došlo k postoupení pohledávky od určité společnosti, měla by společnost vydat společnosti ALEKTUM INKASSO, s.r.o. doklady o pohledávce, které jsou nutné k jejímu uplatnění. Tedy zejména doklad prokazující právní titul vzniku nároku na úhradu pohledávky - uzavření kupní smlouvy. Spotřebitel může společnost informovat, že v případě prokázání právního titulu k úhradě pohledávky je ochoten svůj dluh splatit, v opačném případě, ať se společnost obrátí na soud, kde bude muset jako žalobce prokázat, že jí svědčí právo na úhradu předmětné pohledávky, v případě, kdy si je spotřebitel jistý neexistencí smlouvy.

Reakce společnosti

Publikováno
27.5.2018 07:02, před rokem

Případ č. 211716 z 12. 1. 2017 – zaslali jsme 3 dopisy + sms. Paní Platzková nás ani jednou nekontaktovala. Z tohoto důvodu jsme nemohli s ní celý případ řešit a případně případ uzavřít. Požadované řešení: místo googlování nám měla napsat/zavolat a vyjádřit neuznání dluhu.

dTest není plarforma, na kterou v dopisech odkazujeme, tedy bylo by vhodné řídit se instrukcemi v dopise či sms apod.

Hezký den


Věra Klásková

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.5.2018 13:17, před rokem

Dobrý den,

od společnosti Alektum jsem neobdržela ani jediný dopis, natož pak tři. Jediná interakce ze strany zmíněné firmy spočívá v tom, že mi byly zaslány tři SMS s výzvou k uhrazení dluhu, z nichž první přišla 20. dubna t. r. (viz můj úvodní dopis). Nemám tedy žádný písemný ani jiný podklad k požadované platbě, žádné instrukce (viz reakce firmy) a neznám ani důvod, proč bych cokoli platit měla. Navíc je vysoce pravděpodobné, že si mě firma s někým plete, protože se nejmenuji a nikdy jsem se nejmenovala Platzková.

Celou záležitost jsem konzultovala se svým právním zástupcem.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2018 07:17, před rokem

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Reakce společnosti

Publikováno
28.5.2018 15:56, před rokem

Dobrý den,

chápeme, že je jednodušší psát přesTest, opětapelujeme na vyřizování přes kontaktní údaje.

Hezký den, Lukáš Pácl


Věra Klásková

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.5.2018 10:50, před rokem

Dobrý den,

znovu opakuji: žádné dopisy jsem nedostala, jen tři SMS od společnosti Alektum, kterou vůbec neznám, se žádostí o platbu. Jiný kontakt s touto firmou neproběhl, nevím tedy, oč se jedná. Žádný splatný dluh vůči této firmě nemám.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2018 16:46, před rokem

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Reakce společnosti

Publikováno
29.5.2018 17:04, před rokem

Vážený dTeste,

nezajímá nás další přeřazování stížnosti - záležitost jsme komunikovali dle Vašich požadavků, když je spotřebitel bez rozumu průměrrného spotřebtele a neumí zavolat nebo napsat na kontaktní údaj z výzvy či SMS, težko s ním něco dořešíme.

V dokonalé úctě, Lukáš Pácl

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 11:08, před rokem

Jelikož spotřebitelka věc komunikuje věcně a zdvořile, dovolujeme si označit za nevhodné hodnotit její mentální schopnosti tak, jak činí společnost výše. Vzhledem k tomu, že komunikace nesměřuje k řešení věci, a abychom předešli případným dalším zbytečným osobním útokům, stížnost uzavíráme.