Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#23491Uplatněný voucher

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2018, před 6 lety

Jana Vesecká

Znění stížnosti

Dobrý den,

Jsem věrnostním zákazníkem Slevomatu se statusem Gold. Znamená to, že mohu provést refundaci jednoho neaktivního voucheru 1 x za 2 měsíce. V květnu 2017 jsem zakoupila voucher na ,,Tři dny v Budapešti''. Po uhrazení částky 2.999,--Kč mi přišel voucher 17.5.2017 do mailu a byl ve stavu uplatněn. Konkrétně - po zobrazení podrobností voucheru bylo uvedeno : Voucher již byl uplatněn 17. 5. 2017. Po přijetí voucheru jsem mailem řešila s podporou Slevomatu zajištění rezervace v hotelu. Hotel mi údajně rezervovali od 15.9.-17.9.2017 jak jsem požadovala. V srpnu 2017 jsem zjistila, že hotel má velice špatné hodnocení. Proto jsem 9.8.2017 psala žádost na Slevomat ohledně storna voucheru a vrácení peněz. 11.8.17 mi odepsali, že storno bohužel není možné a že to řešili i s hotelem. Napsala jsem tedy sama na hotel, aby zrušili rezervaci. 24.8.17 mi přišla odpověď z hotelu, že rezervace je zrušena. Dále při mailové komunikaci s hotelem, kdy jsem požadovala vrácení peněz, mi bylo napsáno, že se mám obrátit přímo na Slevomat. 09.10.17 jsem komunikovala opět mailem se Slevomatem. Požadovala jsem buď vrácení peněz a nebo refundaci voucheru. Dále jsem požadovala vysvětlení jak to, že voucher přišel již ve stavu uplatněn. 10.10.17 mi napsal velvyslanec zákazníků Slevomatu následující: Jelikož byl voucher uplatněn 17.5.2017 - tak došlo i k následnému vyúčtování mezi námi a poskytovatelem. Nyní s vaší platbou již nedisponujeme a tak nemáme možnost ji vrátit. To že vám hotel zrušil rezervaci je v pořádku, ale musíte s nimi také vyřešit i vrácení peněz. Poté údajně komunikovali s hotelem ohledně storna a napsali mi, že hotel se stornem nesouhlasí. V lednu 2018 jsem se tedy obrátila na dTest o radu, jak postupovat. Z dTestu jste mi odepsali: Byť je slevomat pouze zprostředkovatel smlouvy a zásadně neodpovídá za splnění služby, kterou si zákazník přes jeho portál zakoupil, v tomto konkrétním případě porušil slevomat svou povinnost danou smlouvu zprostředkovat (což vyplývá z označení voucheru jako uplatněného, byť k ničemu takovému nedošlo), čímž porušil svou smluvní povinnost podstatným způsobem. Z tohoto důvodu máte právo na odstoupení od takové smlouvy na základě písemného vzoru, který Vám zasíláme v příloze navazujícího e-mailu. Odstoupit od smlouvy podle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku lze v případě splnění podmínek v něm uvedených vždy, bez ohledu na znění smlouvy.
21.1.2018 jsem tedy poštou doporučeně zaslala na adresu Slevomatu Odstoupení od kupní smlouvy podle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku a dále požadovala vrácení peněz do 30 dnů od doručení odstoupení od smlouvy.

Následně mi Slevomat napsal, že jsem 16.5. uhradila voucher a 17.5. byl označen jako využitý. V podstatě mi napsali, že jsem si nejdříve vyřídila rezervaci hotelu a tudíž mi hotel označil voucher jako uplatněný, jako potvrzení mé rezervace. Pokud jsem si nebyla jista platností voucheru, měla jsem se ozvat ihned po přijetí voucheru. Když mi zakoupený voucher přišel, zarazilo mě, že je ve stavu uplatněn, ale myslela jsem, že to tak má být. Až následně před odjezdem, jsem byla upozorněna na negativní reference hotelu a také nesrovnalosti se stavem voucheru. 4.2. jsem tedy opět napsala na Slevomat, že rezervace v tu dobu ještě nebyla vytvořena, což vyplývá z mailové komunikace se Slevomatem. Veškerou mailovou komunikaci a odstoupení od smlouvy mohu doložit. Bohužel ze strany Slevomatu mi nebylo vyhověno.


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo refundaci voucheru.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému