Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#2356Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2014, před 6 lety

Ladislav Kořínek

Znění stížnosti

v prodejně jsem zakoupil tablet zn.Samsung Galaxy TAB 2 a to v červenci roku 2013. V lednu 2014 přestalo u tabletu fungovat odemykání displeje obrazovky a občas se sekal. Zboží jsem reklamoval na prodejně. Přístroj byl prodejnou poslan do servisu spol.Brix,která zaslala vyjádření, že v přístroji byla neyjištěná kapalina a přístroj z oxidoval. Přístroj však nikdy do kontaktu s vodou ani jinou látkou nepřišel. Navíc by se zavada neprojevovala tímto způsobem.S reklamací jsem nesouhlasil,ale na prodejně se se mnou už dále odmítali bavit


Produkt

Samsung Galaxi TAB2 7"


Požadované řešení

Posouzení problemu u jiného servisu a správné vyřešení reklamace. nebo raději vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2014 11:17, před 6 lety

V případě, že by byla vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení, bylo by povinností prodejce prokázat, že výrobek předal kupujícímu bez vady dle § 616 odst. 4 občanského zákoníku. Prodejce by měl v případě zamítnutí reklamace dodat písemné odůvodnění. V případě, že s ním kupující nesouhlasí, má možnost kontaktovat soudního znalce, který by vadu a její příčinu posoudil. Pokud by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícího, má nárok na proplacení nákladů spojených s pořízením znaleckého posudku.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 13:48, před 6 lety

Společnost EURONICS ČR a.s. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.