Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:36
Z toho za letošní rok:32
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#23614Nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2018, před 3 měsíci

Martina Vondrová

Znění stížnosti

Dobrý den,
5.4.2018 jsem poslala zpět dvoje šaty(NUMOCO modré kód: 943-L a NUMOCO s límcem KHAKI kód:956-L), které byly doručeny příjemci 12.4.2018, po urgenci a telefonické domluvě mi byl poslán 17.4. dobropis, s tím, že peníze budou vráceny a stále peníze na účtě nemám. Telefon je nedostupný.


Požadované řešení

žádám o zaslání peněz - 1 348,-Kč na účet uvedený v opr. d.d č. 180400224
děkuji
Vondrová


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2018 11:33, před 3 měsíci

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Reakce společnosti

Publikováno
3.7.2018 16:30, před měsícem

Peníze byly vráceny klientovi podle žádosti, Moc se omlouvame za vznikle komplikace.


Martina Vondrová

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.7.2018 08:53, před měsícem

Hodnocení:

Komentář: jsem ráda, že byla věc dána do pořádku