Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:556
Z toho za letošní rok:38
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 128 stížnostech.

#23933Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2018, před 4 lety

Vitali Motil

Znění stížnosti

koupil telefon samsung g3 2017. a nefunguje Chci platit a koupit další, ale nechci prodat ... Koupil jsem si 6 dní zpět.v obhode Vodafone Jicin Husova 127. řekli mi, že mi dávají opravu, ale nepotřebuji to.


Produkt

samsung g3 2017


Požadované řešení

potrebuju novi telefon


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2018 17:17, před 4 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se na zboží vady během 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelem a tím vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může trvat na řádném vyřízení reklamace a požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Žádat lze namísto uvedených nároků i přiměřenou slevu.

Reakce společnosti

Publikováno
26.6.2018 21:54, před 4 lety

Dobrý den, pane Motile,

pokud nový telefon nefunguje, je zapotřebí ho reklamovat. Reklamaci můžete uplatnit v kterékoliv naší prodejně nebo telefon pošlete spolu se záručním listem nebo dokladem o koupi (fakturou), žádostí o opravu, kontaktem na Vás a Vaší adresou na: Logistika Vodafone, reklamační oddělení WHS, Osvobození 535, 273 03 Stochov. Do žádosti nezapomeňte popsat vadu reklamovaného zařízení.

Věřím, že celou situaci brzy vyřešíme.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2018 09:32, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2018 20:03, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.