Společnost


DIRECT pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#24015Direct pojišťovna, a. s.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2018, před 6 lety

Jindra Jindrapetr

Znění stížnosti

Dobry den,

chtel bych se podelit o skusenosti se spolecnosti Direct a jejich pojisteni vozidel.

Ma smlouva 2000902110 byla po prodeji vozidla ukoncena zaslanim vypovedi v mesici 12.2016. Po cca 1,5 roce mi byla zaslana vyzva k uhrade a puvodni castka 1592 Kc byla navysena o vice nez 100 % na 3184 Kc (naklady vymahani).

Kontaktoval jsem noveho majitele, ktery mi potvrdil ze vozidlo pojistil a zaslal mi svou smlouvu. Kontaktoval jsem s temito skutecnostmi spolecnost direct kde mi potvrdili nasledujici:

-Na vasi vypovedi nebyl podpis, proto jsme ji neakceptovali

-novy majitel vozidlo pojistil ale chybou v evidenci pojistovny nedoslo k rozpoznani shodnych vin kodu dle Tp.

- bezeli 2 soubezne smlouvy na 1 vozidlo, na me tak i na noveho majitele.

Pojistovna Direct si tedy na jedno vozidlo vyzadala plneni pojistneho od noveho majitele,ode mne a jeste mi pripsali patricne penale.


Z pohledu pojistovny je tento stav naprosto v poradku a v souladu se zakonem.

V ramci smirneho reseni jsem nabizel uhradu duplicitniho pojistneho za upusteni nakladu na vymahani. Navrh nakceptovali. Nabizel jsem Direct i pojisteni soucasneho vozidla (novou smlouvu), rovnez neakceptovano.

S pojistovnou se neda domluvit. Kontrolu TP a vin kodu neprovadeji a tak se u nich zrejme stava, ze jsou evidovana vozidla na byvale i nove majitele a vsichni hradi pojistne :).

Za velmi zvlastni povazuji, ze mi ani jednou jedinkrat nezavolali aby me informovali, ze mam dluh. Naopak, predali si pohledavku a teprve nasledne zacalo telefonicke vymahani o uhradu 3184 (vcetne penale), hrozby soudem a exekuci.

Hlavni argumenty pojistovny:

-zasilali jsme Vam dopis na adresu (kde se nezdrzuji)
-Na e-malovou adresu (kterou nepouzivam nekolik let)
-pri sepisovani smluv nevyzadujeme TP, proto jej neevidujeme ani nekontrolujeme. ( tz. Informace o vozidle si neoverujeme)

Z jednani jsem nabyl dojmu, ze pojistovne nejde o to, zda jejich narok na pojistne je nebo neni legitimni. Pokud se vyskytne problem za ktery defakto nemuzete, protoze jste vozidlo prodali a smlouvu ukoncili, rozhoduji jsou pro ne penize ktere chteji i duplicitne, i s prirazkou.

Rozhodne bych tuto pojistovnu nedoporucil, pokud tedy nechcete mit neskutecne telefonaty a martirium reseni bez vychodiska (jedine vychodisko je zaplatit vse co chteji , jinak vam hrozi exekuci), zaplatit advokatovi aby dohledal a kontaktoval byvaleho majitele, jezdit po CR a hledat podklady k vozidlu ktere jiz temer 2 roky nemate.

Skuteccne, jeden z "nejkvalitnejsich" zakaznickych servisu, s ktery jsem se setkal...

PETR.


Produkt

Pojisteni vozidel


Požadované řešení

Necht si direct ponecha duplicitni pojisteni za obdobi kdy jim bylo uhrazeno 2x , at vsak vrati naklady na vymahani zpet, tj. neopravnene naklady vymahani.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému