Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:589
Z toho za letošní rok:81
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 113 stížnostech.

#2413Nesprávné vrácení peněz za nákup

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 18 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2014, před 9 lety

Ivana Pecháčková

Znění stížnosti

Dne 3.3.2014 jsem v prodejně Lidl v Liberci měla za nákup zaplatit 106 Kč. Z peněženky jsem vyndala pětisetkorunu, ale prodavačka mi vrátila peníze pouze na dvěstěkorunovou bankovkou. Ozvala jsem se, že jsem platila pětisetkorunou a požaduji tedy vrátit 394 Kč. Paní prodavačka pokladnu zavřela s tím, že jsem platila pouze dvěstěkorunovou bankovkou.Dožadovala jsem vrácení peněz, ale prodavačka začala vyřizovat dalšího zákazníka. Po jeho nákupu jsem se opět dožadovala vrácení peněz. Pokladní tedy zavolala vedoucí prodejny s tím, že udělají "stopku". Než jsem byla schopná zareagovat, vyndaly pokladnu a odešly přepočítat její obsah za zavřené dveře mimo prostor pokladen. S úžasem jsem zůstala jak opařená stát a bylo mi jasné, že nemám šanci své peníze získat zpět. Po chvilce se obě pracovnice Lidlu vrátily s tím, že pokladnu přepočítaly a že tam žádné peníze na víc nejsou a že se tedy mýlím, když tvrdím, že jsem platila pětisetkorunovou bankovkou. Byl to naprostý výsměch a z mé strany naprosté zoufalství. Už mi ani nešlo o nějaké peníze, ale o tu drzost, způsob komunikace se zákazníkem a naprostou bezmoc něco jim dokazovat. Jak se má zákazník v takové situaci zachovat? Co má vyžadovat a jak by měly tuto situaci řešit pokladní Lidlu?
Do Lidlu už nikdy nepůjdu, ale těm pracovnicím je to stejně jedno. IP


Požadované řešení

Ráda bych měla své peníze zpět a ráda bych znala práva zákazníka při řešení takového problému.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2014 11:32, před 9 lety

V takovém případě by bylo možné využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam k prokázání, jakou bankovkou bylo placeno. Pokud skutečně bylo placeno bankovkou vyšší hodnoty došlo ze strany obchodu k bezdůvodnému obohacení.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2015 11:09, před 8 lety

Vzhledem k datu podání stížnosti se společnost Lidl Česká republika v.o.s. rozhodla pro nevyužití možnosti reakce. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.