Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#24218Neustále nefunkční služby (Praha 2)

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2018, před 6 lety

Linda Linhartová

Znění stížnosti

Už zhruba od listopadu máme internet od UPC a začalo to tím, že prvni člověk co nám přijel internet zapojit neměl na práci dostatečné nářadí, druzí přijeli. týden potom, a ti nám internet zapojili špatně, úplně do jiné krabičky v baráku, tak přijeli až po týdnu znovu, již třetí. návštěva,a zapojili to konečně správně, penize za práci si samozřejmě zaúčtovali. I přesto jsme u UPC zůstali, protože to tak zhruba 3 měsíce fungovalo bez problémů , ale teď co jsou každodenní dlouhodobé výpadky už nám opravdu dochází trpělivost. Prosim tedy o info, jak budete tuto situaci dále řešit ,jelikož odmítáme platit plnou částku za služby, které jsou neustále nefunkční.
Děkuji za kladné vyřízení.


Požadované řešení

Snížení placené částky za internet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému