Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Už zhruba od listopadu máme internet od UPC a začalo to tím, že prvni člověk co nám přijel internet zapojit neměl na práci dostatečné nářadí, druzí přijeli. týden potom, a ti nám internet zapojili špatně, úplně do jiné krabičky v baráku, tak přijeli až po týdnu znovu, již třetí. návštěva,a zapojili to konečně správně, penize za práci si samozřejmě zaúčtovali. I přesto jsme u UPC zůstali, protože to tak zhruba 3 měsíce fungovalo bez problémů , ale teď co jsou každodenní dlouhodobé výpadky už nám opravdu dochází trpělivost. Prosim tedy o info, jak budete tuto situaci dále řešit ,jelikož odmítáme platit plnou částku za služby, které jsou neustále nefunkční.
Děkuji za kladné vyřízení.
Snížení placené částky za internet.
|
Tweet |