Společnost


AUKRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#24442Aukce

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2018, před 5 lety

antonin pata

Znění stížnosti

v dzbnu jsem v aukci vydražil firmu s veškerým přislušenstvím
prodejce nerespektuje kupnéí smlouvu ktera vznikla když aukci vystavil mam uznano že aukci jsem vyhral bohužel aukro nic neděla jen vyzvala prodavajíciho dalši připad vyhral sem 21.6 2018 auto opel za 1kč prodejce dal do aukce od 1kč a prodejce mi řekl že neproda atsi stežuji kde chci zase aukro nic neděla to jako si tam bude kde kdo vystavovata pokud se mu nebude cena libit tak neproda ?kde je smysl aukce tim padem to že mu bloknou učet čím tim pomužou kupujícím?


Požadované řešení

chci to co jsem vyhral.prodavajíci byl se znamen s pravidly aukce a mohl si nastavit častku není muj problem že cena není podle jejich představ


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2018 11:59, před 4 lety

Podle pravidel Aukra nelze zrušit nabídku s tím, že konečná cena zboží neodpovídá té, za kterou je prodejce ochoten zboží prodat. Podle čl. 3.2.5 Obchodních podmínek
provozu a užívání systému Aukro je kupní smlouva uzavřena jakmile prodejce po skončení aukční nabídky kontaktuje kupujícího (navrhovatele), který formou tzv. příhozů nabídl nejvyšší kupní cenu.

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s provozovatelem aukčního portálu se vztahuje výhradně na spory týkající se služeb systému Aukro, poskytovaných provozovatelem, tedy nikoliv na vzájemné spory mezi kupujícími (spotřebiteli) a prodejci - podnikateli vyplývající z kupních smluv uzavřených prostřednictvím Aukra; i takový spor může být ve řešen mimosoudně před Českou obchodní inspekcí, pokud je Kupující vůči prodejci - podnikateli v postavení spotřebitele, avšak bez účasti provozovatele portálu (viz čl. 8.4.4 obchodních podmínek).

Jestliže prodejce nedodržuje podmínky, k nimž se užíváním portálu Aukro zavázal, jedná se o spor mezi prodejcem a kupujícím. Z výše uvedeného vyplývá, že pokud je prodejce podnikatel, lze využít služeb mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (https://www.coi.cz/informace-o-adr/). Pokud se však o podnikatele nejedná, nezbývá než se obrátit na soud.

Stížnost přenecháváme společnosti k vyjádření.

Reakce společnosti

Publikováno
24.8.2018 09:57, před 4 lety

Dobrý den,

mrzí nás vzniklá situace, ale potvrzujeme vyjádření dTestu. Obchodování na Aukru se řídí Obchodními podmínkami, které stanovují, že příhozy v aukčních nabídkách jsou závazné. Pokud prodejce odmítá zboží prodat a obchod dokončit, porušuje naše pravidla.

V prvním případě upozorňujeme prodejce na jeho povinnosti a na základě jeho vyjádření postupujeme dále. Toto může skončit blokací účtu prodejce do doby vyřešení problému. Prodejce tedy nemůže podobné chování uplatňovat u dalších kupujících. Poškozenému kupujícímu nabízíme možnost obrátit se na patřičné orgány a domáhat se svých práv. V případě potřeby jim poskytujeme součinnost.

Co se týče nákupu zmíněného auta, tak prodej motorových vozidel (a také nemovitostí) spadá do výjimky a podle bodu 3.6.1 Obchodních podmínek Aukro v případě prodeje slouží pouze jako zprostředkovatel možnosti uzavřít kupní smlouvu – příhozy kupujícího nebo oznámení o přijetí nabídky se nepovažují za návrhy na uzavření kupní smlouvy a kupní smlouva nevzniká ani tehdy, když kupujícího kontaktuje prodejce.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2018 12:26, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2018 11:37, před 4 lety

Spotřebitel nám sdělil, že jeho návrh v předmětné věci byl soudem zamítnut. Stížnost proto uzavíráme.