Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:666
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 213 stížnostech.

#24476Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2018, před 6 lety

Jan Dolejš

Znění stížnosti

Dne 24.2.2018 jsem koupil na Plzeňské pobočce AAA auto automobil Škoda Roomster. V nejbližším termínu volna v autoservisu jsem nechal udělat výměnu oleje a všech filtrů. Vše fungovalo do 3.5.2018. Dne 4.5.2018 po nastartování, se z motorového prostoru začal ozývat klepot. Bylo najeto 2424 Km od koupi vozu. Zajel jsem do servisu aby byla známa příčina klepotu. V servisu mi bylo řečeno, že by to mohly být ventily a abych s tím dál radši nejezdil. Následně jsem volal na infolinku AAA auto, kde jsem chtěl podat reklamaci na automobil. Byly mi řečeny informace jak mám dále postupovat. Automobil jsem odvezl odtahovou službou do autorizovaného servisu Škoda auto v Domažlicích, kde zjistily skutečný stav závady. Byl mi vystaven kompletní rozpis všech součástek který je třeba vyměnit a předběžná cena opravy. Ze seznamu součástek vyplývá, že je třeba vyměnit půlku motoru. Cena opravy je vyšší než cena za kolik jsem automobil koupil. S vystavenými papíry jsem jel na Plzeňskou pobočku AAA auto, kde byla se mnou sepsána reklamace. Ta byla následně odeslána na centrálu do Prahy k vyřízení. Dne 13.6.2018 mi byl doručen dopis s vyjádřením, kde stálo, cituji: "vady reklamované kupujícím jsou vady, které vychází z předchozího užívání motorového vozidla. Kupující byl při koupi vozidla upozorněn v Předávacím protokolu, že jednotlivé součástky, zakoupeného automobilu, podléhající opotřebení se mohou blížit konci své životnosti a s ohledem na stáří o opotřebení automobilu vyžadují zvýšenou míru údržby a oprav. Z uvedených důvodů prodávající za reklamované vady nenese žádnou odpovědnost, a proto reklamaci zamítá.


Produkt

Škoda Roomster, r.v. 2008, RZ 9U39611, najeto 166475 km při koupy, cena 128045 Kč, VIN TMBNG65J585026095, předběžná cena opravy je 135516 Kč


Požadované řešení

V protokolu o reklamaci jsem žádal o výměnu automobilu nebo odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému