Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:102
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#24567Jak mohou nechat takove ridici zodpovidat za celou palubu cestujicich?

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2018, před 5 lety

Dan Holy

Znění stížnosti

Patek 29.6,odjezd Florenc 17. nastupiste 13:50 smer Brno,Grand.
Uz ze zacatku se zdal ridic mene zkuseny, coz se potvdilo pri odbavovani , dobre prehledneme to protoze ne kazdy vi jak zachazet s elektronikou v praci, bohuzel ridic zakazuje vstup s pitim ci jidlem na palubu s oduvodnenim se zkusenostmi z Nemecka s nemci a pristehovalci..Po nastupu vsech cestujicich, ridic nekontroluje ani neupozornil ostatni cestujici o zakonne povinosti pripoutani se a autobus vyrazi na dalnici se 75% posadky nezabezpecene. Ridic v plnem provozu telefonuje..dobre treba je to neco duleziteho,urcite hned zavesi...Hovor trva minutu..trva pet minut..trva deset.. ridic nevypada ze by ho zajimalo ze je to behem jizdy zakazane.. I pres narocnou situaci a plne obsazeny autobus ,ridic hovor konci a vytahuje si sluchatka..Zbytek cesty se k cestujicim nehlasi. Toalety bez toaletniho papiru, prazdne misto na obrousky na ruce, zadne mydlo, pulku zachodu zabirala rozpadla stena pod kohoutkem, ktery netekl. V porovnani s jinymi zamestnanci flixbusu, prinasi tento spoj pouze zklamani.


Produkt

FLIXBUS, SPOJ PRAHA-BRNO,29.6.2018 13:50-16:25


Požadované řešení

Vyresit profesionalitu a zodpovednost ridice s plne obsazenymi autobusy!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 15:13, před 5 lety

Řidič autobusu je povinen řídit se veškerými pravidly silničního provozu. Pokud při řízení použije mobilní telefon, dopouští se přestupku dle § 125c odst. 1 písm. f) bod 1 zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích.

Řidič jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a především na tom, aby neohrožoval svým jednáním pasažéry autobusu. Stejně tak je zájmem společnosti, aby udržovala dobré hygienické podmínky v zázemí autobusů. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se obrátit přímo na nadřízené řidiče či zákaznickou linku společnosti.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2018 08:42, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.