Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:976
Z toho za letošní rok:23
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24704(Ne)čekání přípoje na cestující

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2018, před 6 lety

Helena Chvojková

Znění stížnosti

Dne 7.7.2018 jsme cestovali osobním vlakem z Prahy hl. n. (odj. v 10.07) do Všeradic s přestupem v Zadní Třebani. Při přestupu na náhradní autobusovou dopravu v Řevnicích nás nikdo neinformoval, že bus v Z. Třebani nezajíždí na nádraží, ale staví na druhé straně řeky. Na nádraží v Z.T. se cestující tudíž dostali pozdě, tři minuty po odjezdu přípoje, tedy v 11.20. Máme zkušenost, že přípoj tu běžně čeká na přestupující cestující, třeba i 15 minut, protože na trati Praha-Beroun často dochází ke zpoždění os. vlaků. Na dotaz v pokladně v Z. T. a u výpravčího nám bylo řečeno, že tentokrát přípoj nepočkal, protože jsme byli přepravováni náhradní autobusovou dopravou a ne vlakem, což se nám všem, kteří jsme tam vinou ČD uvízli, nezdálo příliš logické a hlavně korektní k cestujícím.


Požadované řešení

Žádám o vyjádření, zda tato situace je standardní, proč případně není bus náhradní dopravy doprovázený zaměstancem ČD, který by personál stanice, odkud je vypravovaný přípoj, informoval, že vlak má počkat na přestupující cestující, případně zda existuje jiné řešení ze strany ČD, aby byla naplněna služba, již si jako cestující platíme. Domnívám se, že vyčkat na přestupující cestující tři minuty není tak velká komplikace v porovnání s tím, kolik minut oni musejí čekat při takřka pravidelném zpoždění vlaků na trati Praha-Beroun.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému